Profesii

Nora Aczel, head of research, Stanton Chase: "Cautam zilnic informatie si candidati ideali"

Nora Aczel, head of research, Stanton Chase: "Cautam zilnic informatie si candidati ideali"

Nora Aczel, head of research, Stanton Chase

21.04.2008, 15:50 41

Aproape 90% din timpul de lucru al unui researcher are legatura cu interactiunea cu ceilalti oameni. De aceea, in viata unui researcher nu exista doua zile la fel, mereu apar noi clienti, iar informatiile se diversifica pe zi ce trece.

"Nu putem lua nimic de bun, ca atare. In fiecare saptamana am o intalnire dinainte stabilita cu echipa de cercetare in cadrul careia discut despre toate proiectele noastre, despre ultimele stiri in domeniu ori despre evenimentele din industrie", explica Nora Aczel, head of research la Stanton Chase, una dintre cele mai mari companii de executive search de pe piata locala.
Aczel a fost promovata la inceputul lunii aprilie in functia de head of research, dupa ce a lucrat o scurta perioada de timp ca researcher in companie. De asemenea, fiecare researcher lucreaza cu un consultant sau cu un consultant senior. "Rolul meu in companie ca head of research este sa coordonez activitatea de researcherilor", spune Aczel, mentionand ca Stanton Chase este impartita in practice groups, in care fiecare membru are cunostinte speciale si un anume focus pe fiecare industrie.
In esenta, echipa formata din patru researcheri pe care o coordoneaza Nora Aczel cauta zilnic urmatoarele lucruri: informatie si candidati ideali. "Odata ce identificam cei mai buni candidati trebuie sa discutam cu ei si sa le prezentam noi oportunitati pentru cariera lor. In cadrul discutiilor aflam mai multe despre ambitiile lor si despre reusitele din trecut si intr-un caz ideal trecem la urmatorul pas, adica ii invitam la o intalnire", spune Aczel, care este absolventa a Budapest Business School si are o diploma in International Management Studies de la Avans University Breda, din Olanda.
Un head of research este responsabil cu intocmirea unei piete pentru cei mai buni candidati.
De asemenea, trebuie sa fie tot timpul la curent cu schimbarile majore de pe piata respectiva, cu schimbarile organizationale din companie, cu noile dezvoltari, cu candidatii nou-intrati pe piata. Toate acestea necesita numeroase cunostinte despre piata, curiozitate sa vrei sa stii mai mult si sa stii "de ce", sa fii creativ ca sa gasesti instrumentele cele mai bune prin care sa fii bine informat si hotarat.
Totodata, Nora Aczel precizeaza ca participa la intalnirile cu clientii pentru a intelege nevoile si cererile lor, care e profilul candidatului ideal, cultura organizationala, in aceasta prima faza a selectiei in care compania ii reprezinta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO