Producătorul de bere United Romanian Breweries Bereprod (URBB), care are în portofoliu branduri precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten sau Guinness, l-a numit în funcţia de vicepreşedinte de marketing pe Paul Markovits începând din această lună.
Paul Markovits, 46 de ani, a fost anterior directorul de marketing al Heineken România, unul dintre principalii competitori ai URBB, iar din noua poziţie va gestiona strategia de marketing pentru toate mărcile companiei, atât cele de bere, cât şi cele de apă (Bilbor) şi răcoritoare (Granini).
„Din luna iunie, Paul Markovits va conduce echipa de marketing a URBB“, a spus Hezy Ovadia, preşedintele URBB. Înainte de numirea lui Markovits, şeful pe marketing al producătorului de bere a fost Roccos Cosmatos, din mai 2012 până în prezent, când şi-a încheiat mandatul, potrivit companiei. Noul vicepreşedinte de marketing al URBB a fost recrutat de Heineken în 2010, după ce anterior a fost senior director brand & marketing al Vodafone România, iar înainte a ocupat diverse poziţii în cadrul P&G. El a absolvit California State University Chico cu un master în International Marketing Communication şi cursuri de perfecţionare la INSEAD.