Retail&Agrobusiness

#trebuiesarepornimbusinessul Cristina Bâtlan, creatoarea brandului Musette: Fiecare companie a reuşit în acest moment să înţeleagă cât de puternic îi este brandul şi cât de mare este empatia pe care consumatorul o are pentru brandurile româneşti

Videoconferinţa Branduri româneşti pentru revenirea economiei

Cristina Bâtlan, creatoarea brandului Musette

Cristina Bâtlan, creatoarea brandului Musette

Autor: Cristina Bellu

28.04.2020, 13:06 265

Cristina Bâtlan, antreprenoarea care a creat brandul Musette, unul dintre cei mai mari jucători locali din sectorul de încălţăminte, cu activităţi atât în producţie, cât şi în retail, consideră că momentul actual poate da o imagine reală asupra poziţionării brandului unei companii în piaţă, dar şi asupra modului în care consumatorul local optează mai mult sau mai puţin pentru brandurile autohtone.

"Fiecare companie a reuşit în acest moment să înţeleagă cât de puternic îi este brandul şi cât de mare este empatia pe care consumatorul o are pentru brandurile româneşti".a spus Cristina Bâtlan, creatoarea brandului Musette, în cadrul videoconferinţei Branduri româneşti pentru revenirea economiei organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank.
 

Alte declaraţii:


► Din criză avem de învăţat foarte multe lucruri, consumatorul se va schimba. Noi suntem un brand stabil, am vândut online. Clienţii ne-au fost alături prin comenzile online, chiar dacă businessul a fost închis 100%. Avem 550 de oameni. Nu este deloc uşor, dar statul a ajutat foarte mult prin măsura şomajului tehnic, care a indus o stare de siguranţă la nivelul companiilor şi a angajaţilor.

► Dacă neliniştea devine generalizată niciun business nu mai funcţionează. Cred foarte mult în toată starea generală care influenţează o piaţă.

► Oamenii au nevoie de sentiment şi de emoţie, clienţii au simţit că ne este greu şi ne ajută prin comenzile pe care le fac să trecem împreună prin această situaţie. Până la urmă, consumatorul este cel care hotărăşte dacă un brand este important şi valoros.
 
► Musette- numele brandului a fost inspirat după producţia de desene animate Disney,  Pisicile Aristocrate. De la început am gândit businessul ca fiind unul ciclic. Începem de la zero şi ajungem la produsul finit.

► Din cele 28 de magazine, toate sunt închise acum, dar încercăm să ne adaptăm la situaţia actuală. Încurajăm sustenabilitatea prin tipurile de materiale pe care le folosim şi prin modul în care fabricăm produsele. Avem nevoie de lucrul acesta. Noul consumator va pune mult mai mult preţ pe viată şi pe stabiliate. Ne vom remodela şi produsul pentru a fi adaptat acestei situaţii. Un produs complet biodegradabil.

►În comerţul online – ne vom dezvolta – aveam zona de online ca strategie majoritară sau preponderentă. Acum vom accelera această dezvoltare. Vrem ca achiziţia online să fie mult mai facilă şi mai sustenabilă pentru clienţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO