ZF 24

Agroland vrea magazine în Ungaria şi Serbia, după ce a împânzit ţara cu 200 de unităţi unde vinde furaje şi echipamente pentru micii fermieri

Horia Cardoş

Horia Cardoş

Autor: Ioana Mihai-Andrei

01.10.2013, 00:06 921
Antreprenorul Horia Cardoş, care şi-a clădit afacerea vizând clienţii din mediul rural, a împânzit aproape întreaga ţară cu magazinele Agroland. Vrea acum să se extindă peste graniţe, iar primii paşi sunt planificaţi către Ungaria şi Serbia, scrie noul număr al revistei Business Magazin.
 
„Mă interesează foarte clar să ieşim în câteva ţări din regiune. Vrem să deschidem în toamnă cel puţin două noi sucursale, în Ungaria şi Serbia, unde să vindem de toate, mai puţin furaje“, spune timişoreanul care controlează afacerea Agroland, cea mai extinsă reţea de magazine pentru micii fermieri din România. În cele aproape 200 de magazine ale reţelei, împrăştiate în toată ţara, furajele reprezintă jumătate din vânzări, un sfert se datorează rulajelor de pui de o zi, iar restul cifrei de afaceri este obţinut prin vânzarea de echipamente pentru firme mici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO