ZF 24

Brico Dépôt România, parte a grupului britanic Kingfisher, a încheiat primul trimestru din anul fiscal 2024 cu vânzări de 63 milioane de lire sterline, în creştere cu 12,3%. ”Anul a început optimist, şi, odată cu primăvara, a crescut interesul pentru amenajări”

Brico Dépôt România, parte a grupului britanic...

Autor: Roxana Rosu

23.05.2024, 10:06 102

Brico Dépôt România, parte a grupului britanic Kingfisher, a înregistrat în primul trimestru din anul fiscal 2024 vânzări de 63 de milioane de lire sterline, cu 12,3% mai mari faţă de anul anterior şi cu 14,7% mai mari în termeni comparabili, la o valoare constantă a cursului de schimb.

„Anul a început optimist, şi, odată cu primăvara, a crescut interesul pentru amenajări interioare şi pentru înfrumuseţarea grădinii şi a teraselor. Vânzările înregistrate în primul trimestru al acestui an fiscal, cu 12.3% mai mari faţă de anul trecut, reflectă eforturile noastre de a îmbunătăţi experienţa consumatorilor prin diversificarea produselor şi serviciilor oferite, atât în magazinele fizice, cât şi în online, a investiţiilor în tehnologie dar şi în crearea unor oferte dedicate pe segmente de consumatori.” a spus Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt România.

În luna februarie 2024, compania a deschis noul hub tehnologic al grupului Kingfisher în Cluj-Napoca, în parteneriat cu Endava, unde au fost create100 de locuri de muncă, pentru diverse poziţii din zona IT.

Retailerul a lansat anul trecut programul Brico PRO în toate magazinele, iar prin programul B2B (Brico to Business) clienţii persoane juridice beneficiază de oferte speciale, experienţă personalizată şi o persoană dedicată de contact.

La nivelul grupului, vânzările au ajuns în primul trimestru al anului fiscal la 3,3 miliarde de lire sterline, cu 0,3% mai mari faţă de anul precedent. Vânzările canalului E-Commerce au avut o creştere de 12,7%.

„Vânzările în primul trimestru au fost conform aşteptărilor noastre. Am observat o rezilienţă continuă în categoriile noastre de bază, deşi vânzările din zona premium nu au fost semnificative, reflectând piaţa mai largă, aşa cum era de aşteptat. În Marea Britanie, am câştigat o cotă considerabilă în bannerele noastre. Propunerea noastră comercială continuă să rezoneze în rândul clienţilor, generând vânzări LFL pozitive pentru Screwfix şi o creştere puternică a vânzărilor LFL de 8,5% pentru TradePoint. În Franţa, deşi rezultatele s-au îmbunătăţit în trimestrul IV, tranzacţionarea reflectă piaţa generală deficitară în domeniul retailului. Şi în Polonia, observăm tendinţe încurajatoare de vânzări pe măsură ce mediul consumatorilor se îmbunătăţeşte”, a declarat Thierry Garnier, Chief Executive Officer Kingfisher.

Compania deţine aproximativ 2.000 de magazine în 8 ţări din Europa, principalele branduri sub care operează fiind B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24