Grupul francez Carrefour, care în ultimii cinci ani s-a concentrat mai mult pe dezvoltarea magazinelor de mici dimensiuni, a început să accelereze din nou expansiunea pe formatul de hipermarketuri, urmând să deschidă câte două magazine pe format mare atât în cea de-a doua jumătate a acestui an, cât şi în 2015.
Aceste magazine noi vor fi deschise în proiectele comerciale dezvoltate de sud-africanii de la NEPI în Târgu-Jiu, Timişoara şi cartierele Pantelimon şi Rahova din Bucureşti, iar în 2016 Carrefour va ajunge cu un hipermarket şi lângă piaţa Obor din Capitală, unde a închiriat un spaţiu în centrul comercial ce va fi ridicat pe fosta platformă Prodplast.
„În ultimii ani am stat doar aparent în expectativă, deoarece s-a lucrat chiar şi trei ani la aceste proiecte care încep să se concretizeze. Potenţial pentru hipermarketuri mai există, în special în Bucureşti, şi vom continua să ne extindem în zonele în care nu suntem prezenţi“, a declarat pentru ZF Anca Damour, managing director al Carrefour Property.
Carrefour are în prezent o reţea de 25 de hipermarketuri după ce în ultimii cinci ani a deschis doar şase unităţi noi şi a tras obloanele peste două magazine neperformante.