Ina Fried, specializata pe Microsoft la cel mai mare portal destiri din IT&C din lume, cnet.com, spune ca pentru compania dinSeattle este vital sa recastige acel entuziasm cu care erauasteptate noile sale sisteme de operare si aplicatii intrecut.
"Pina acum, Windows 7 a avut review-uri bune", a spus Fried. Darcum a vazut show-ul de lansare a noului produs al companiei?"Important este ce ne-au aratat astazi, nu ce ne-au spus, pentru caWindows 7 sa aiba o evolutie buna. Ne-au aratat ca partenerii sai(adica producatorii de echipamente: PC-uri, imprimante, TV- n.red)sunt multumiti de noul software. Microsoft a colaborat de aceastadata mult mai mult cu partenerii sai decat la alte lansari alesistemelor de operare. Ne-au aratat mai mult produsele in sinedecat sistemul de operare", explica Fried.
Vista nu a avut facilitati suficient de spectaculoase pentru aatrage atentia consumatorului mediu, crede jurnalistul de lacnet.com, dar Windows 7 are cateva aplicatii care ii va atrageatenttia ca este ceva diferit decat ce era pina acum pe piata. Spreexemplu, snap si shake - posibilitatea de a lucra cu ferestrele maispectaculos si mai rapid prin "lovirea" de marginea ecranului sautehnologia multi-touch.
Exista insa critici care spun: merita sa cumperi un nou sistemde operare doar pentru cateva facilitati "de spectacol"? "Piata vadecide daca merita prin comparatie cu celelalte sisteme. Daca va fiintr-adevar mai rapid asa cum a reiesit din teste, atuncimerita".
Dar cum lupta Microsoft prin acest nou sistem de operare cutendinta PC-urile de a deveni simple porti de intrare prininternet? "Aceasta este marea provocare pentru ei. Sa ii convingape oameni ca au nevoie mai mult decat un browser", a spus analistade la cnet.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels