ZF 24

Magazinul Louis Vuitton, afacerile stagnează cu o marjă de profit de 20%

Louis Vuitton a intrat pe piaţa locală în iunie 2008, magazinul de 130 metri pătraţi fiind deschis în galeria hotelului de cinci stele JWMarriott

Louis Vuitton a intrat pe piaţa locală în iunie 2008, magazinul de 130 metri pătraţi fiind deschis în galeria hotelului de cinci stele JWMarriott

Autor: Cristina Rosca

28.06.2015, 19:00 183
Magazinul de lux Louis Vuitton, amplasat în galeria comercială The Grand de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott, a terminat anul trecut cu afaceri de 20,3 milioane de lei, constante pentru ultimii ani, şi cu o marjă de profit record, de aproape 20%.
 
Louis Vuitton a intrat pe piaţa locală în iunie 2008, magazinul de 130 mp fiind deschis în galeria hotelului de cinci stele JWMarriott în urma unei in­vestiţii care depăşeşte un mi­lion de euro. Genţile Louis Vuitton, articolul fanion al bran­dului, au preţuri care încep de la câteva sute de euro şi pot ajunge la zeci de mii de euro în cazul produselor ediţie limi­tată sau de comandă, din piei exo­tice. În buticul din Bu­cureşti se mai comer­cializează şi acce­sorii (oche­lari de soare, eşar­fe), în­călţăminte şi articole de voiaj.
 
Afacerile magazinului au fost relativ constante de la in­trarea pe piaţă, în timp ce mar­ja de profit a oscilat între 10 şi 20%. Evoluţia businessului arată că brandul şi-a fidelizat clienţii de pe piaţa locală, numărul acestora fiind li­mitat, „pătura“ clienţilor cu ve­nituri lunare de peste 2.000 de euro este subţire în România. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro