Louis Vuitton a intrat pe piaţa locală în iunie 2008, magazinul de 130 metri pătraţi fiind deschis în galeria hotelului de cinci stele JWMarriott
Magazinul de lux Louis Vuitton, amplasat în galeria comercială The Grand de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott, a terminat anul trecut cu afaceri de 20,3 milioane de lei, constante pentru ultimii ani, şi cu o marjă de profit record, de aproape 20%.
Louis Vuitton a intrat pe piaţa locală în iunie 2008, magazinul de 130 mp fiind deschis în galeria hotelului de cinci stele JWMarriott în urma unei investiţii care depăşeşte un milion de euro. Genţile Louis Vuitton, articolul fanion al brandului, au preţuri care încep de la câteva sute de euro şi pot ajunge la zeci de mii de euro în cazul produselor ediţie limitată sau de comandă, din piei exotice. În buticul din Bucureşti se mai comercializează şi accesorii (ochelari de soare, eşarfe), încălţăminte şi articole de voiaj.
Afacerile magazinului au fost relativ constante de la intrarea pe piaţă, în timp ce marja de profit a oscilat între 10 şi 20%. Evoluţia businessului arată că brandul şi-a fidelizat clienţii de pe piaţa locală, numărul acestora fiind limitat, „pătura“ clienţilor cu venituri lunare de peste 2.000 de euro este subţire în România.