ZF 24

Reţeaua de săli de fitness Stay Fit Gym continuă procesul de extindere şi anunţă două noi locaţii în proiectele Iulius din Iaşi, respectiv în centrul Family Market Miroslava şi în Iulius Mall

Reţeaua de săli de fitness Stay Fit Gym continuă...

Autor: Roxana Rosu

23.05.2024, 11:00 136

Reţeaua de săli de fitness Stay Fit Gym continuă procesul de extindere şi anunţă două noi locaţii în proiectele Iulius din Iaşi, respectiv în centrul Family Market Miroslava, din 27 mai, şi în Iulius Mall, din vară.

Anul trecut, reteaua a deschis o altă unitate, tot în Iaşi, în Palas Campus.

În 2023, reţeaua a investit circa 8 milioane de euro în extinderea businessului, iar pentru următorii doi ani bugetul alocat expansiunii va fi mai mare de atât, pentru a putea atinge obiectivul setat - de 55 de săli până la finalul lui 2025.

Stay Fit Gym are, în medie, 12.000 de clienţi pe zi şi afaceri de 8,4 mil. euro anul trecut. Reteaua  a investit în 2023 circa 8 milioane de euro în extinderea businessului, iar pentru următorii doi ani bugetul alocat expansiunii va fi mai mare de atât, pentru a putea atinge obiectivul setat - de 55 de săli până la finalul lui 2025.

„Deschiderile locaţiilor din Family Market Miroslava şi Iulius Mall fac parte din strategia Stay Fit de a dezvolta brandul în Iaşi, dar şi în regiunea Moldovei. Parteneriatul cu grupul IULIUS este unul foarte important pentru Stay Fit şi se bazează pe o viziune comună asupra viitorului sportului în România. Considerăm că noile generaţii vor urma trendurile mondiale privind activitatea fizică şi au nevoie de centre de fitness la standarde de top, amplasate în locaţii strategice, unde accesul este facil şi mediul de antrenament este modern”, a declarat Marius Preodişteanu, Fondator şi Head of Expansion Stay Fit Gym.

Brand 100% românesc şi una dintre cele mai mari reţele de fitness & aerobic din România, Stay Fit Gym numără 37 de locaţii şi peste 40.000 de membri activi.

IULIUS, dezvoltator şi operator de proiecte mixed-use din România, este prezent în patru mari oraşe din ţară, Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava, valoarea investiţiilor realizate depăşind 1,2 miliarde de euro.

Portofoliul companiei este compus din două proiecte mixte (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională Iulius Mall (Iaşi, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iaşi) şi 15 clădiri office în Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca. Portofoliul include peste 310.000 mp de spaţii de retail, proiectele fiind lidere de piaţă la nivel regional, cu peste 70 de milioane de vizite anual.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24