ZF 24

ZF eCommerce Summit 2024. Tudor Manea, CEO, Group eMAG: Am avut o creştere de 10% a veniturilor eMAG în 2023. Estimăm creştere şi pentru anul acesta

Irina Pencea, general manager al eMAG şi Tudor Manea, CEO al grupului eMAG: 2023 a fost un an de creştere pentru noi, şi ne aşteptăm ca şi 2024 să fie la fel.

Irina Pencea, general manager al eMAG şi Tudor Manea, CEO al grupului eMAG: 2023 a fost un an de creştere pentru noi, şi ne aşteptăm ca şi 2024 să fie la fel.

Autor: Alexandra Cepăreanu, Ramona Cornea

03.04.2024, 13:00 122

„Pentru anul fiscal care a început la 1 aprilie, ne-am propus investiţii de 800 mil. lei la nivel de grup“.

eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, cu o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria, a închis anul fiscal 2023 - care s-a terminat pentru grup la 31 martie 2024 - cu o creştere de două cifre, iar reprezentanţii estimează aceeaşi creştere şi pentru anul în curs.

„Pentru anul fiscal început la 1 aprilie 2024, la nivel de grup ne-am propus să avem tot o creştere de două cifre, peste 11%”, a spus Tudor Manea, CEO al grupului eMAG, în cadrul conferinţei ZF eCommerce Summit 2024. „Categoriile de produse care câştigă teren sunt cele de frecvenţă, asta s-a văzut în ultimele 12 luni, pentru că odată ce cobori costul de transport şi ai livrare rapidă, clienţii preferă să cumpere online. Asta se vede în beauty, fashion, cărţi, media, auto, sunt multe categorii unde creşterea a fost peste 10% anul trecut”, a precizat Irina Pencea, general manager, eMAG România şi senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România.

Grupul eMAG va investi în noul an fiscal 800 mil. lei. Evenimentul a fost organizat de ZF în parteneriat cu eMAG şi tbi Bank, Eli Parks, Genetrix şi ContentSpeed.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO