„Veniturile Google şi Facebook în România sunt de peste 100 mil. euro, sunt foarte sigur de asta“.
Agenţia de marketing afiliat 2Parale a înregistrat anul trecut afaceri de aproximativ 7 milioane lei, în creştere cu 40% faţă de 2013 datorită câştigării de noi clienţi, majorării bugetelor alocate campaniilor de marketing online şi avansului pieţei locale de cumpărături online. Din cei 10 milioane de români care intră pe internet 3 milioane fac cumpărături online.
„În 2014 am avut aproape 7 milioane de lei cifră de afaceri, un profit net de aproximativ 300.000 de lei, am ajuns la peste 400 de clienţi activi în reţea şi la o comunitate de peste 38.000 de afiliaţi“, a spus Dorin Boerescu, CEO al agenţiei 2Parale, la ZF Live.
Anul acesta ne-am propus să avem 50% creştere. În momentul de faţă ne menţinem la un profit minim pentru că vrem să reinvestim, a adăugat directorul agenţiei 2Parale.
Agenţia intenţionează să investescă în tehnologie, oameni, marketing şi sediu, potrivit lui Dorin Boerescu.