• Leu / EUR4.9461
  • Leu / GBP5.7088
  • Leu / USD4.7286
ZF Logistica businessului

ZF Logistica Businessului. Ovidiu Dărămuş, Armorum: Cererea pe e-commerce este ca produsul să ajungă în 24 de ore

07.04.2022, 00:05 Autor: Bogdan Alecu

Proximitatea faţă de firma de cu­rierat şi posibilitatea de a livra într-un timp cât mai scurt pot asigura revenirea clientului cu o comandă.

„Sediul nostru este în Sibiu, tocmai ne-am extins într-un nou spaţiu unde avem 1.000 mc spaţiu de depozitare şi este închiriat. Este un avantaj că suntem amplasaţi în proximitatea hubului furnizorului de servicii de curierat. Avem astfel livrare în 24 de ore oriunde în România. Observăm că termenul de livrare este extrem de important la o achiziţie şi trebuie să livrezi cât mai repede, mai ales că pot exista şi cerinţe de retur sau schimb. Noi mizăm pe o creştere a stocurilor pe măsură ce vom evolua“, a spus Ovidiu Dărămuş, cofondator şi general manager al Armorum, un magazin online ce comercializează echipamente de protecţie.

Armorum, magazinul online de echipamente de protecţie a muncii, este printre primii jucători de e-commerce şi primul retailer din sec­to­rul echipamentelor de protecţie a muncii care au adoptat plata în cripto­mo­nede, prin integrarea proce­sa­to­rului de plată Utrust, achiziţionat recent de  compania românească Elrond. Printre criptomonedele acceptate pentru plată sunt Bitcoin, Ethereum, Elrond Egold, Utrust Token, Tether, USD Coin şi Dash. În 2021, Armorum a avut o cifră de afaceri de peste 1 milion de lei, în creştere cu peste 80% faţă de anul precedent.

„Anul acesta vizăm un business de 3 mil. lei, dublu faţă de anul anterior. Am introdus şi plata prin criptomonede, dar până acum nu am avut nicio astfel de plată“, a spus Ovidiu Dărămuş.

Comerţul online este în plină transformare, în special pe fondul impactului produs de pandemie. La nivelul României, potrivit statista, piaţa de e-commerce este în valoare de peste 5,6 miliarde de euro, iar numărul utilizatorilor care achiziţionează online a depăşit 9,2 milioane. În cursul anului 2020, vânzările prin e-commerce din România au înregistrat o creştere de 71%, comparativ cu anul precedent, ca urmare a pandemiei, însă în 2021 majorarea a fost de doar 29%.

„Am identificat potenţialul în 2019 în urma unei cercetări de piaţă - piaţa echipamentelor de protecţie era una clasică, cu un mod standard de abordare. Lucrăm cu producători din Europa, nu din Asia sau alte zone şi suntem importatori direcţi, iar depozitele lor sunt în cadrul Uniunii Europene, un avantaj având în vedere problemele transporturilor maritime. Avem mai multe tipuri de clienţi finali – pentru echipă comandă cel responsabil direct din firma respectivă“, a explicat cofondatorul Armorum.

O campanie editorială realizată de Ziarul Financiar cu susţinerea 

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Element Industrial