• Leu / EUR4.9090
  • Leu / GBP5.8036
  • Leu / USD4.7494
ZF Logistica businessului

ZF Logistica Businessului. Vlad Stan, Bold Beauty: Mizăm pe companii specializate de logistică atunci când vine vorba de depozitare

30.06.2022, 09:00 Autor: Bogdan Alecu

Antreprenorul Vlad Stan a pariat, împreună cu soţia sa, pe un segment de produse mai puţin popular în 2011, în perioada crizei economice financiare, când şi-au început ei businessul: produsele profesionale de înfrumuseţare. După un deceniu şi o reorientare către produsele profesionale de îngrijire a părului, se îndreaptă spre depăşirea pragului de 1 milion de euro cifră de afaceri.

„Businesssul a început în 2011, iniţial cu o categorie de îngrijire a pielii şi am venit cu un brand spaniol. Am dorit să mer­gem către marii retaileri dar la acea vreme costurile de intrare erau foarte mari, nivelul de stoc era foarte mare. Am decis astfel să mergem pe online, o piaţă la în­ceput de drum. Cu un singur brand era greu şi au fost mai multe încercări şi ne-am con­centrat pe produse profesionale de în­gri­jire a părului“, a spus Vlad Stan în ca­drul emisiunii ZF Logistica Businessului, un proiect ZF şi Element Industrial.

În 2020 au ajuns la o cifră de afaceri de aproape 1 milion de euro, dintre care marketplace-ul eMAG a generat undeva între 35% şi 40% din vânzări.

„În 2019 mai aveam o componentă de distribuţie pentru retail pe care în 2021 am exclus-o definitiv. Anul 2020 a fost unul cu o creştere de 40% în online şi am ajuns la 1 mil. euro cifră de afaceri. Anul 2021 a fost undeva la 950.000 de euro iar în 2022 vizăm 1,2 mil. euro. Anul acesta avem branduri noi pentru care noi suntem distribuitori şi avem stocuri mai mari. Avem în piaţă şi o trecere mai mare către online, mulţi au început să comande pe timp de pandemie şi acum continuă. Noi colaborăm cu o companie de fullfilment, specializată pe e-commerce“

Pandemia le-a accelerat vânzările - aveau şi o componentă mare de distribuţie, iar începând cu luna aprilie a anului 2020, creşterea atât prin Marketplace, cât şi prin magazinul propriu a fost accelerată.

„Noi vindem şi pe eMag Marketplace, este un canal important, sunt clienţi fideli care caută acolo întâi produsele. Am fost printre primele companii care au intrat în marketplace. Circa 30-35% din cifra noastră de afaceri provine din eMag Marketplace. Comanda medie este la 250 de lei, cumpără 4-5 produse per comandă şi şampoanele sunt produsele cele mai cumpărate, dar şi produsele de tratament de păr cresc de la an la an“, a spus Vlad Stan.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Element Industrial