Ziarul de Duminică

Noile reguli de marketing şi PR/ de Ziarul de Duminică

Noile reguli de marketing şi PR/ de Ziarul de Duminică
23.12.2010, 23:41 242

David Meerman Scott

Noile reguli de marketing şi PR
Cum să ajungi direct la clienţi prin reţele de socializare,bloguri, comunicate de presă, site-uri video şi marketingviral
Editura Publica

Pentru oamenii de pretutindeni care interacţionează pe web,vechile reguli de marketing şi PR pur şi simplu nu mai suntvalabile. Internetul a schimbat nu doar felul în care oameniicomunică şi interacţionează, ci şi comunicarea dintre mediul deafaceri şi posibilii clienţi. Regulile s-au schimbat astăzi cutotul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum să lise adreseze şi fără intermediar clienţilor, stabilind o legăturădirectă - şi mult mai onestă - cu cei de care depinde succesuloricărei iniţiative de afaceri.

"Noile reguli de marketing şi PR" arată cum poate fifolosit potenţialul pe care internetul îl oferă companiilor mici,organizaţiilor nonprofit, antreprenorilor, organizaţiilor politice,consultanţilor, trupelor rock şi chiar bisericilor. Vestea bună pecare o aduce David Meerman Scott este că prin mesaje bine gândite,care nu presupun bugete uriaşe, se poate ajunge la o nişă decumpărători până acum neglijată.

Traducere din engleză de Mircea Sabin Borş şi Irina Henegar.Cuvânt înainte de Andreea Ionescu. Postfaţă de Ciprian Stăvar.

"În cartea de faţă - scrie Ciprian Stăvar - David Meerman Scottoferă instrucţiuni clare în privinţa utilizării instrumentelor web2.0. Pentru că el a testat şi verificat aceste instrumente pepielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au cititblogul şi au colaborat la prima ediţie a acestei cărţi. Noilereguli de marketing şi PR vorbesc despre o lume deschisă, despre olume în care produsul nu mai este apanajul departamentului decercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate să rămână doarîn sarcina celor de la PR." "Noile reguli de marketing şi PR este ocarte despre cum se încalcă regulile şi cum se pot crea roluri noiîn domenii marcate de funcţii tradiţionale. O carte bună, caremerită citită şi care va dezmorţi atmosfera din lumea marketinguluişi a relaţiilor cu publicul" (Donovan Neale-May, directorexecutiv, CMO Council).

"David Meerman Scott, în Noile reguli de marketing şi PRmerge dincolo de tehnologie, explorând ramificaţiile internetuluişi măsura în care el ţine de oameni. Scott a creat un set de regulicare arată cum se pot negocia aceste ramificaţii cu maximăeficienţă" (Jay Conrad Levinson, autorul seriei GuerrillaMarketing).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO