Intermediarii ofertei de listare la bursă ai companiei de cablu RCS&RDS au început să le scrie clienţilor de retail pentru a le prezenta detaliile ofertei, în condiţiile în care ieri seară Digi Communiocations NV, compania mamă a operatorului de comunicaţii, a publicat prospectul emisiunii.
Achiziţia minimă pentru clienţii de retail este de 2.800 de lei, iar cei care se decid în primele 5 zile pot primi un discount de 7%, conform datelor din prospect şi a informaţiilor transmise de brokeri.
Preţul de subscriere pentru clienţii de retail este de 56 de lei, iar discountul acordat este de 7% în primele 5 zile, şi de 3% în ziua 6, 7 şi 8. Cantitatea minimă de subscriere este de 50 acţiuni.
Alocarea este garantată pe principiul “primul venit - primul servit" pentru un număr de 267 acţiuni / investitor în limita unui număr total de acţiuni oferite de 534.000 de acţiuni.
Investitorii retail vor subscrie acţiunile la preţul de 56 de lei şi vor primi înapoi o diferenţă de bani în funcţie de preţul final, care va fi stabilit în urma negocierilor susţinute de investitorii instituţionali.