• Leu / EUR4.7791
  • Leu / GBP5.6655
  • Leu / USD4.2931
Afaceri de la zero
Afaceri de la zero. Irina Ţenovici vinde peste 100 de rochii şi salopete lunar sub brandul Happy Friday, iar în primele nouă luni din 2019 vânzările au ajuns la 380.000 lei
Afaceri de la zero. Irina Ţenovici vinde peste 100 de rochii şi salopete lunar sub brandul Happy Friday, iar în primele nouă luni din 2019 vânzările au ajuns la 380.000 lei 25 nov 2019

Happy Friday, un brand de modă care produce în prin­cipal rochii, fuste şi salo­pete, este un business pornit din pasiunea Irinei Ţenovici pentru haine lejere şi nonconformiste, un business ale cărui rădăcini s-au prins în anul 2011.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Daniel Mărăşescu s-a întors în România după 13 ani petrecuţi în Spania ca să-şi facă business din amenajarea spaţiilor verzi
Afaceri de la zero. Daniel Mărăşescu s-a întors în România după 13 ani petrecuţi în Spania ca să-şi facă business din amenajarea spaţiilor verzi 22 nov 2019

„În primul an de funcţionare, 2019, estimez o cifră de afaceri de 120.000 euro.“

citește mai mult
Afaceri de la zero. Claudiu Dumitraş produce portofele şi accesorii din piele sub brandul Smallet într-un atelier din Bucureşti şi aşteaptă 30.000 de euro în 2019
Afaceri de la zero. Claudiu Dumitraş produce portofele şi accesorii din piele sub brandul Smallet într-un atelier din Bucureşti şi aşteaptă 30.000 de euro în 2019 20 nov 2019

În căutarea unui portofel mic, care să fie purtat uşor în buzunar, Claudiu Dumitraş, un antreprenor din Bu­cureşti, a început în 2015 să creeze primele produse handmade din piele sub brandul Smallet şi a vândut peste 1.500 de portofele în primii trei ani.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Ramona Manea, absolventă de Arte, a reînviat borseta şi produce zeci de modele lunar într-un atelier din Bucureşti. „Îmi doresc să ajungă în toată lumea“
Afaceri de la zero. Ramona Manea, absolventă de Arte, a reînviat borseta şi produce zeci de modele lunar într-un atelier din Bucureşti. „Îmi doresc să ajungă în toată lumea“ 20 nov 2019

Ramona Manea, 29 de ani, ab­solventă a Universităţii Naţio­nale de Artă din Bucureşti, sec­ţia Modă, a transformat banala borsetă din piele, pur­ta­tă în general de bărbaţi, într-un accesoriu stilizat, unisex, inspirat din moda de stradă. În 2007 a creat prima borsetă, când încă era studentă, s-a organizat apoi ca PFA pentru a putea produce şi vinde borse­tele, iar în 2019 a creat com­pania Bumbagr SRL, care de­ţine brandul creat de ea – BumbagR.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Delia şi George Buliga din Cluj produc zilnic 300 de litri de lapte de migdale sub marca Verde Fresh după investiţii de peste 40.000 de euro
Afaceri de la zero. Delia şi George Buliga din Cluj produc zilnic 300 de litri de lapte de migdale sub marca Verde Fresh după investiţii de peste 40.000 de euro 19 nov 2019

Verde Fresh a luat fiinţă în anul 2017 în Cluj-Napoca, ca un business de familie, pornit de Delia (profesor) şi George Buliga (business analist), din dorinţa de a face „ceva al lor“, un produs local, proaspăt, pentru care au văzut cerere din partea mai multor cunoştinţe. Verde Fresh este un brand care produce lapte de migdale.

citește mai mult