Afaceri de la zero
Afaceri de la zero. Roxana şi Lucian Codreanu fac instrumente de scris personalizate din 2018, iar în 2020 se aşteaptă la vânzări de peste 40.000 de euro
Afaceri de la zero. Roxana şi Lucian Codreanu fac instrumente de scris personalizate din 2018, iar în 2020 se aşteaptă la vânzări de peste 40.000 de euro 4 sep 2020

Roxana şi Lucian Codreanu au împletit pasiunea ei pentru obiecte handmade şi pe cea a lui pentru stilouri într-un business care poartă numele Roxi şi care a pus pe piaţă instrumente de scris personalizate. În 2018, au decis să-şi com­pleteze activitatea antreprenorială cu acest proiect, pe lângă şcoala de dans pe care o aveau deja.

citește mai mult
Noul val de meşteri ai lemnului şi pariul lor pe „made in Ro“
Noul val de meşteri ai lemnului şi pariul lor pe „made in Ro“ 3 sep 2020

Ateliere mici, branduri la început de drum, unele nonconformiste, altele pe gustul publicului larg. Este descrierea succintă a noului val de businessuri în domeniul mobilei, care „condimentează“ o piaţă de peste 2 miliarde de euro

citește mai mult
Afaceri de la zero. Trei antreprenori au investit 150.000 euro în AllFarm, o platformă ce leagă producătorii mici şi medii de clienţii finali
Afaceri de la zero. Trei antreprenori au investit 150.000 euro în AllFarm, o platformă ce leagă producătorii mici şi medii de clienţii finali 1 sep 2020

Răzvan Stoica, business development cu experienţă de două decenii în zona de tehnologie, împreună cu doi prieteni, Andrei Ştefan şi Liviu Dumitru, unul cu experienţă în dezvoltarea software, iar celălalt în domeniul marketingului digital, au pariat 150.000 de euro pe o soluţie ce leagă producătorii mici şi medii de clienţii finali.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Ramona Roman a intrat din avocatură în business după ce a investit peste 50.000 de euro în brandul de haine pentru copii Charmony
Afaceri de la zero. Ramona Roman a intrat din avocatură în business după ce a investit peste 50.000 de euro în brandul de haine pentru copii Charmony 31 aug 2020

Antreprenoarea Ramona Roman, de profesie avocat, a decis în 2019 să înceapă propriul business de haine pentru copii, inspirată de cele două fete ale sale. Astfel a luat naştere Charmony, după o investiţie de 53.000 de euro, iar planurile fondatoarei sunt de extindere a echipei şi a comenzilor.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Lidia Nicolae face obiecte din ceramică într-un atelier de lângă Bucureşti, în care a investit 10.000 de euro
Afaceri de la zero. Lidia Nicolae face obiecte din ceramică într-un atelier de lângă Bucureşti, în care a investit 10.000 de euro 28 aug 2020

Lidia Alina Nicolae, cu studii în domeniul artelor, a amenajat un atelier lângă Bucureşti, la Siliştea Snagovului, unde realizează obiecte din ceramică, după investiţii de 10.000 de euro. Brandul ei, Ceramical, se regăseşte pe căni, boluri, obiecte de decor şi alte produse, lucrând atât cu stocuri, cât şi pe comenzi.

citește mai mult