Afaceri de la zero
Afaceri de zero. Corina Sterea a investit peste 100.000 de euro într-un salon de înfrumuseţare şi relaxare, iar acum caută spaţiu pentru un centru spa
Afaceri de zero. Corina Sterea a investit peste 100.000 de euro într-un salon de înfrumuseţare şi relaxare, iar acum caută spaţiu pentru un centru spa marţi, 00:07

Corina Sterea, de profesie consultant, a scris zeci de planuri de afaceri pentru tineri dornici să pună bazele unui business cu fonduri guverna­mentale sau europene, însă, în urmă cu trei ani, stimulată de programul Start-Up Nation şi-a pus pe hârtie propria idee de afacere şi în luna martie a anului 2018 a deschis uşile Pure Salon, un salon de înfrumuseţare şi relxare.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Cecilia Necula, cu experienţă de 20 de ani în sectorul bancar, a adunat 550 de copii în centrele de educaţie nonformală Bufniţa din Tei din Capitală
Afaceri de la zero. Cecilia Necula, cu experienţă de 20 de ani în sectorul bancar, a adunat 550 de copii în centrele de educaţie nonformală Bufniţa din Tei din Capitală luni, 00:08

Cecilia Necula a pus bazele centrului de educaţie non-formală Bufniţa din Tei în 2015, după o experienţă de două decenii în sectorul bancar, pornind de la nevoia de a-şi duce copilul la activităţi variate în acelaşi loc.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Povestea tinerei care îşi trăieşte visul la doar 26 de ani. A construit o afacere plecând de la dragostea pentru maşina de cusut a familiei
Afaceri de la zero. Povestea tinerei care îşi trăieşte visul la doar 26 de ani. A construit o afacere plecând de la dragostea pentru maşina de cusut a familiei 13 sep 2020

citește mai mult
Afaceri de la zero. Bogdan Ghineţ vrea să ducă fructele deshidratate produse în Vaslui, sub brandul Scrijele ca la bunica, în toată Europa şi a făcut primul pas spre Belgia
Afaceri de la zero. Bogdan Ghineţ vrea să ducă fructele deshidratate produse în Vaslui, sub brandul Scrijele ca la bunica, în toată Europa şi a făcut primul pas spre Belgia 11 sep 2020

citește mai mult
Afaceri de la zero. Tiberiu Stoian a creat businessul Exonia, în producţia de ambalaje, în 2003, iar acum are printre clienţi Cris-Tim, Coca-Cola sau Bergenbier. „Mă văd pe mine în fiecare client mic care apelează la noi“
Afaceri de la zero. Tiberiu Stoian a creat businessul Exonia, în producţia de ambalaje, în 2003, iar acum are printre clienţi Cris-Tim, Coca-Cola sau Bergenbier. „Mă văd pe mine în fiecare client mic care apelează la noi“ 10 sep 2020

Tiberiu Stoian a pus bazele fabricii de ambalaje Exonia din Iaşi când abia terminase facultatea, în urmă cu aproape 20 de ani, mânat de un spirit antreprenorial care îl făcuse să înceapă o afacere proprie încă de când era student. Pe atunci deschisese un centru de copiere în căminul studenţesc al Universităţii Alexandru Ioan Cuza.

citește mai mult