Auto

Dacia in 2005: totul pentru Logan

14.12.2009, 20:04 28

Logan este cuvantul de ordine in acest an pentru producatorulroman de automobile Dacia. Motorizari noi, dublarea ritmului deproductie si dezvoltarea unui centru pentru colectiile CKD(subansamble) care vor fi asamblate in cadrul fabricilor din Rusia,Maroc, Iran si Columbia, toate miscarile importante anuntate anulacesta de Dacia vizeaza noul model.

"In prezent capacitatea de productie este de 300 de Logan pe zi,dar avem comenzi de 350 de unitati pe zi", a declarat Jacques Abot,directorul comercial al Dacia.

Mai mult, in conditiile in care numarul de comenzi pentru Logana ajuns la mai bine de 40.000 de unitati, nu este de mirare ca ceicare vor sa isi cumpere un astfel de automobil au de asteptatpentru livrarea lui aproape doua luni.

Abot spune ca decalajul intre comanda si livrare se va reduceodata cu introducerea din luna februarie sau martie a celui de-altreilea schimb, cand capacitatea de productie va creste la 500 deLogan pe zi.

In plus, odata cu iesirea din fabricatie a modelului Solenza, inprimavara acestui an, capacitatea de productie va ajunge, potrivitreprezentantilor Dacia, la 600 de unitati Logan pe zi.

"Vom incepe si constructia unui centru pentru colectiile CKD cevor fi produse in cadrul fabricii Dacia si vor fi livrate pentru afi asamblate in cadrul fabricilor din Rusia, Maroc, Iran siColumbia", a mai spus Abot. El nu a dorit sa ofere detalii legatede investitie.

"Va fi o investitie importanta, mai ales ca se vor produce laDacia 150.000 de colectii CKD anual", a precizat Abot.

Cu doua noi motorizari, o varianta diesel, o alta pe benzina silansarea mult asteptatei variante Dacia de 5.000 de euro,producatorul roman va inregistra in acest an, spune directorul saucomercial, o crestere a vanzarilor de peste 70%, ceea ce va permitesi obtinerea primului profit anual de la venirea ca actionar aRenault.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO