Bănci și Asigurări

Clienţii nemulţumiţi ai BCR: Banca nu a răspuns la invitaţia la conciliere, mergem în instanţă

Autor: Liviu Chiru

12.10.2010, 23:05 46

Un grup de 400 de clienţi nemulţumiţi ai BCR, care au contractatcasa de avocaţi Piperea şi Asociaţii pentru consiliere juridică,vor depune luni 18 octombrie o cerere pentru chemarea băncii îninstanţă, după ce invitaţia la conciliere nu a fost onorată.Reprezentanţii Piperea şi Asociaţii au anunţat că banca a transmisluni prin fax refuzul de a participa la discuţiile care vizauconcilierea în conflictul cu clienţii, pe motiv că nu a primitdosarele de credit aflate în cauză, aşa cum solicitase. "Oricumprin conciliere am indicat care sunt problemele ce necesită a fidiscutate, fără a face trimitere la clauzele contractuale, tocmaipentru că acestea sunt prezente în orice contract - contractelesunt de adeziune, fiind preformulate", au spus reprezentanţiisocietăţii Piperea şi Asociaţii. Banca nu a comentat acesteinformaţii. Tot avocaţii de la Piperea şi Asociaţii au fost aleşişi de clienţii Volksbank pentru a le reprezenta interesele, iar încazul lor procedura de conciliere a fost demarată pe 6 octombrie.Dacă nu se ajunge la o înţelegere cu banca în termen de 15 zile,urmează să fie demarate procedurile judiciare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO