Bănci și Asigurări

OTP Bank: numărul clienţilor care au făcut tranzacţii prin mobile banking a crescut cu 35% în 2022, iar valoarea totală a volumelor tranzacţiilor înregistrate pe canalele digitale s-a majorat cu 45%

Constantin Mareş, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital

Constantin Mareş, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital

Autor: Cristina Bellu

13.02.2023, 10:32 153

OTP Bank, subsidiara de pe piaţa românească a celui mai mare grup bancar din Ungaria,anunţă că numărul de clienţi care au efectuat tranzacţii bancare prin intermediul serviciului de mobile banking - SmartBank a crescut cu 35% în 2022 faţă de anul anterior.

În paralel, valoarea totală a volumelor tranzacţiilor înregistrate pe canalele digitale în 2022 a crescut cu 45% faţă de volumele tranzacţionate în anul precedent, cu un plus de 81% în cazul volumelor tranzacţionate în euro. Cristina Bellu

De asemenea, clienţii digitali OTP Bank persoane fizice care pot alege să efectueze operaţiunile bancare online, au preferat să folosească aceste canale digitale pentru 96% din tranzacţiile efectuate anul trecut, ajungând chiar la 98%, în cazul clienţilor persoane juridice. 

“Ultimii ani au fost cu adevărat intenşi, în ceea ce priveşte invesţiile făcute în digitalizare şi îmbunătăţire a serviciilor tehnologice existente. Am eficientizat vechile tehnologii şi am identificat noi soluţii care să ne aducă mai aproape de clienţii noştri.”, spune Constantin Mareş, director general adjunct OTP Bank România, Divizia Digital. 

OTP Bank ocupă locul 9, după active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, potrivit ultimelor date BNR.

În România, membrii Grupului OTP sunt: OTP Bank România, OTP Consulting, OTP Leasing, OTP Asset Management, OTP Factoring, OTP Advisors şi Fundaţia OTP Bank România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO