Business Hi-Tech

Constantin Marcu, Mobility Games: Segmentul jocurilor gratuite creşte rapid. Este posibil însă ca aceşti utilizatori să fie monetizaţi ulterior

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Ioana Nita

09.04.2014, 15:50 248

Segmentul care creşte cel mai rapid este cel al jocurilor gratuite şi dacă reuşeşti să atragi foarte mulţi utilizatori şi să îi menţii ei pot reprezenta o bază pentru o viitoare monetizare, consideră Constantin Marcu, director al Mobility Games.

“Frumuseţea modelului de business freemium este că dacă reuşeşti să atragi foarte mulţi utilizatori şi reuşeşti şi să îi menţii, aceştia reprezintă un potenţial de monetizare ulterioară”, a declarat Marcu.

Citiţi pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii făcute de Constantin Marcu

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO