Business Hi-Tech

Cristian Movilă, specialist e-commerce: Comercianţii din România se tem încă să iasă pe piaţa internaţională

Cristian Movilă, specialist e-commerce: Comercianţii...

Autor: Ioana Nita

19.11.2018, 20:20 464

„La nivel general avem multe de pus la punct, de la infrastructură, servicii de curierat, servicii de marketing şi performance până la educaţia şi trainingul persoanelor care lucrează în domeniu.“

Comerţul online din România a înregistrat constant creş­teri în ultimii ani, anul acesta fiind estimat să ajungă la 3,6 mld. euro, cu 30% mai mult faţă de 2017, piaţa locală fiind foarte atractivă pentru comercianţii din regiune. Cu toate acestea, mai sunt însă o serie de aspecte care trebuie îmbunătăţite, cum ar fi infrastructura, serviciile de curierat, serviciile de marketing şi performance, dar şi educaţia şi trainingul persoanelor care lucrează în domeniu, consideră Cristian Movilă, manager cu o experienţă de peste 10 ani în comerţul electronic.

„Singurul segment care a ajuns la maturitate comercială în România este cel de IT&C, toate celelalte fiind într-o continuă mişcare - apar în permanenţă magazine online noi, care au un succes foarte mare imediat, se mişcă rapid şi găsesc soluţii pentru orice, sau vedem comercianţi consacraţi care nu găsesc varianta câştigătoare de intrare pe noi categorii de produse. Există încă o temere a comercianţilor din România pentru extinderea internaţională şi foarte mulţi sunt blocaţi într-o bulă înşelătoare a rezultatelor imediate“, a declarat pentru ZF Cristian Movilă, în prezent directorul departa­mentului online din cadrul grupului Otter Distribution.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO