Comerţul online din România a înregistrat constant creşteri în ultimii ani, anul acesta fiind estimat să ajungă la 3,6 mld. euro, cu 30% mai mult faţă de 2017, piaţa locală fiind foarte atractivă pentru comercianţii din regiune. Cu toate acestea, mai sunt însă o serie de aspecte care trebuie îmbunătăţite, cum ar fi infrastructura, serviciile de curierat, serviciile de marketing şi performance, dar şi educaţia şi trainingul persoanelor care lucrează în domeniu, consideră Cristian Movilă, manager cu o experienţă de peste 10 ani în comerţul electronic.
„Singurul segment care a ajuns la maturitate comercială în România este cel de IT&C, toate celelalte fiind într-o continuă mişcare - apar în permanenţă magazine online noi, care au un succes foarte mare imediat, se mişcă rapid şi găsesc soluţii pentru orice, sau vedem comercianţi consacraţi care nu găsesc varianta câştigătoare de intrare pe noi categorii de produse. Există încă o temere a comercianţilor din România pentru extinderea internaţională şi foarte mulţi sunt blocaţi într-o bulă înşelătoare a rezultatelor imediate“, a declarat pentru ZF Cristian Movilă, în prezent directorul departamentului online din cadrul grupului Otter Distribution.