Business Hi-Tech

Grupul Orange a avut venituri de 403 mil. euro în trimestrul 3, în creştere cu 4% faţă de anul precedent. Liudmila Climoc, CEO al Orange România: „Trecem printr-un proces complex de transformare, într-un context economic dificil“

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Trimestrul trei încheie o perioadă alertă şi nouă luni pline de provocări, în care marcăm şi un an de când facem echipă cu Orange România Communications.

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Trimestrul trei încheie o perioadă alertă şi nouă luni pline de provocări, în care marcăm şi un an de când facem echipă cu Orange România Communications.

Autor: Adrian Seceleanu

26.10.2022, 00:07 416

Orange, liderul pieţei locale de telecom, care a preluat anul trecut şi fostul ope­rator Telekom Fix, a înre­gistrat în trimestrul trei din 2022 venituri de 403 mil. euro, mai mari cu 3,6% faţă de anul anterior, conform datelor comunicate de companie. „În intervalul iulie - septembrie, Grupul Orange Româ­nia a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, în creştere cu 3,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. În primele nouă luni din 2022 cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% faţă de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creşterea vânzărilor de echipamente şi de diminuarea veniturilor din servicii“. Compania nu oferă detalii despre evoluţia veniturilor din servicii, astfel că nu există date privind dinamica acestor încasări.

La 30 septembrie 2022, grupul Orange România oferea ser­vicii mobile către 10,4 mili­oane de clienţi, servicii fixe în bandă largă că­tre 1,3 milioane de clienţi, iar servicii de televi­ziune prin ca­blu şi satelit către 1,4 mili­oa­ne de clienţi.

Traversăm o peri­oa­dă de schimbări com­plexe într-un mediu economic dificil, a punctat Liudmila Climoc, CEO al Orange România. „Trimestrul trei încheie o perioadă alertă şi 9 luni pline de provocări, în care marcăm şi un an de când facem echipă cu Orange România Com­muni­cations. Trecem printr-un proces complex de transformare, într-un context economic dificil, însă reuşim să aducem rezultate pozitive pentru a ajunge şi mai aproape de ambiţia noastră de a fi alege­rea #1 de servicii con­vergente pentru businessuri & con­sumatori. Mă bucur că am reconfirmat calitatea reţe­lei Orange, care a fost din nou recunoscută ca fiind cea mai bună reţea din România. În acelaşi timp, ne concentrăm pe impactul pe care-l avem în societate şi ne asigurăm că tot ceea ce facem contribuie la reducerea decalajului digital şi a resurselor pe care le consumăm pentru a oferi servicii de tele­comunicaţii la cele mai înalte standarde“, a comentat evoluţiile din primele trei trimestre din 2022 Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO