Business Hi-Tech

Niciun cumpărător pentru Twitter

Niciun cumpărător pentru Twitter

Autor: Ioana Nita

17.10.2016, 00:04 503

Saleforce.com, compania americană specializată în soluţii cloud, a anunţat la sfârşitul săptămânii trecute că nu va mai face o ofertă pentru achiziţia Twitter, reţeaua de socializare rămânând astfel fără niciun potenţial cumpărător, scrie agenţia Reuters.

În aceste condiţii, CEO al Twitter, Jack Dorsey, va trebui să găsească o altă soluţie pentru redresarea reţelei de socializare al cărei număr de membri stagnează şi care înregistrează pierderi din ce în ce mai mari din cauza competiţiei acerbe din partea altor reţele de socializare precum Facebook, Instagram sau Snapchat.

După înfiinţarea sa în 2006, Twitter a înregistrat o creştere rapidă, ajungând să aibă un rol important în ecosistemul media la nivel global. Însă,evoluţia start-up-ului a fost afectată de modul de administrare a afacerii al echipei de management, reţeaua de socializare fiind criticată pentru lipsa de inovaţie în îmbunătăţirea platformei.

Luna trecută, Twitter a apelat la consultanţi financiari pentru a evalua ofertele de cumpărare ale companiilor Alphabet şi Disney, care îşi exprimaseră interesul pentru achiziţia reţelei de socializare. Ambele companii au renunţat însă, Saleforce rămânând singurul potenţial cumpărător. Însă investitorii Saleforce nu au fost încântaţi de potenţiala achiziţie, preţul acţiunilor furnizorului de soluţii cloud scăzând dramatic la anunţul intenţiei de cumpărare a start-up-ului Twitter.

Astfel, Marc Benioff, CEO al Saleforce, a declarat vineri că nu va mai face o ofertă pentru cumpărarea reţelei de socializare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO