Business Hi-Tech

Un subiect care e pe agenda tuturor jucătorilor din comerţul online, dezbătut la ZF eCommerce Summit, marţi, 2 aprilie: Unde sunt clienţii? De unde ne luăm datele pentru decizii informate şi marketing online eficient în era post Google Consent Mode V2

Un subiect care e pe agenda tuturor jucătorilor din...
31.03.2024, 11:18 139

Impactul Google Consent Mode v2, actualizarea sistemului Google de management a preferinţelor de confidenţialitate ale utilizatorilor de internet, care impune obţinerea consimţământului explicit al utilizatorilor pentru cookie-uri şi utilizarea datelor, în special pentru publicitatea personalizată şi analytics, o schimbare importantă în industria de e-commerce va fi dezbătut pe durata celei de-a doua ediţii a ZF e-commerce Summit,  eveniment care va avea loc marţi, pe 2 aprilie.

Subiectul va fi abordat într-un moment dedicat din cadrul conferinţei, alături de Doina Vîlceanu, director de marketing Content Speed, dar şi pe durata discuţiilor cu ceilalţi invitaţi.

Pentru a participa la eveniment offline, accesaţi acest link pentru înregistrare

Programul evenimentului

08:30- 09:15 Registration&welcome coffee

9:15 – 9:30 One on one: Florin Spătaru, Consilier de stat, Cancelaria Prim-Ministrului


9:30-9:50 - Becoming indispensable: Moving past e-commerce to next commerce

Speaker:
- dr. Marcin Nowakowski, McKinsey Central European retail and e-commerce practice leader


9:50-10:15 - Sectorul eCommerce românesc în 2024

Speaker:
- Cristian Pelivan, director executiv, ARMO


10:15-10:50 - Fireside chat la dublu

Speakeri:
- Irina Pencea, General Manager eMAG România şi Senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România
- Tudor Manea, CEO, Group eMAG


10:50-11:20 - Infrastructura, cheia creşterii în ecommerce

Speakeri:
Stejara Pircan, Senior VP, eMAG România, Bulgaria, Ungaria
Lucian Baltaru, CEO, Sameday


11:20-11:45 - Smart Shopping: programul de buy back - eMAG / Flip

Speakeri:
- Cristian Cârjan, senior commercial director eMAG
- George Moroianu şi Alex Burghelia, fondatori Flip


11:45-12:15 - Ce strategie au marile branduri în e-commerce?

Speakeri:
- Diana Stefan, Senior Digital Manager, Versuni

12:15- 12:50 - Cât de mult contează opţiunile de plată în decizia de achiziţie? Rolul ratelor şi al portofelelor digitale

Speakeri:
- Elena Gheorghe, country manager, GPO, PayU
- Laura Vizir, chief product officer, tbi bank
- Andrei Şercanean, VP ecommerce services, eMAG România, Bulgaria, Ungaria
- Răzvan Faer, şef departament dezvoltare, Transfond

12:50 – 13:05 - Unde sunt clienţii? De unde ne luam datele pentru decizii informate si marketing online eficient in era post Google Consent Mode V2

Speakeri:
- Doina Vîlceanu, director de marketing, Content Speed

13:05 – 14:00 - Cum pot rămâne competitivi jucătorii locali în contextul asaltului retailerilor online din China?

Speakeri:
- Raluca Hăulică, Alura
- Arthur Rădulescu, fondator şi CEO MerchantPro
- Daniel Nicolae, cofondator şi CEO Innoship
- Cătălin Macovei, fondator Truda
- Dragoş Andronache, head of digital, United Media
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO