Impactul Google Consent Mode v2, actualizarea sistemului Google de management a preferinţelor de confidenţialitate ale utilizatorilor de internet, care impune obţinerea consimţământului explicit al utilizatorilor pentru cookie-uri şi utilizarea datelor, în special pentru publicitatea personalizată şi analytics, o schimbare importantă în industria de e-commerce va fi dezbătut pe durata celei de-a doua ediţii a ZF e-commerce Summit, eveniment care va avea loc marţi, pe 2 aprilie.
Subiectul va fi abordat într-un moment dedicat din cadrul conferinţei, alături de Doina Vîlceanu, director de marketing Content Speed, dar şi pe durata discuţiilor cu ceilalţi invitaţi.
Pentru a participa la eveniment offline, accesaţi acest link pentru înregistrare
Programul evenimentului
08:30- 09:15 Registration&welcome coffee
9:15 – 9:30 One on one: Florin Spătaru, Consilier de stat, Cancelaria Prim-Ministrului
9:30-9:50 - Becoming indispensable: Moving past e-commerce to next commerce
Speaker:
- dr. Marcin Nowakowski, McKinsey Central European retail and e-commerce practice leader
9:50-10:15 - Sectorul eCommerce românesc în 2024
Speaker:
- Cristian Pelivan, director executiv, ARMO
10:15-10:50 - Fireside chat la dublu
Speakeri:
- Irina Pencea, General Manager eMAG România şi Senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România
- Tudor Manea, CEO, Group eMAG
10:50-11:20 - Infrastructura, cheia creşterii în ecommerce
Speakeri:
Stejara Pircan, Senior VP, eMAG România, Bulgaria, Ungaria
Lucian Baltaru, CEO, Sameday
11:20-11:45 - Smart Shopping: programul de buy back - eMAG / Flip
Speakeri:
- Cristian Cârjan, senior commercial director eMAG
- George Moroianu şi Alex Burghelia, fondatori Flip
11:45-12:15 - Ce strategie au marile branduri în e-commerce?
Speakeri:
- Diana Stefan, Senior Digital Manager, Versuni
12:15- 12:50 - Cât de mult contează opţiunile de plată în decizia de achiziţie? Rolul ratelor şi al portofelelor digitale
Speakeri:
- Elena Gheorghe, country manager, GPO, PayU
- Laura Vizir, chief product officer, tbi bank
- Andrei Şercanean, VP ecommerce services, eMAG România, Bulgaria, Ungaria
- Răzvan Faer, şef departament dezvoltare, Transfond
12:50 – 13:05 - Unde sunt clienţii? De unde ne luam datele pentru decizii informate si marketing online eficient in era post Google Consent Mode V2
Speakeri:
- Doina Vîlceanu, director de marketing, Content Speed
13:05 – 14:00 - Cum pot rămâne competitivi jucătorii locali în contextul asaltului retailerilor online din China?
Speakeri:
- Raluca Hăulică, Alura
- Arthur Rădulescu, fondator şi CEO MerchantPro
- Daniel Nicolae, cofondator şi CEO Innoship
- Cătălin Macovei, fondator Truda
- Dragoş Andronache, head of digital, United Media