Business Hi-Tech

teamlearning.ai, un start-up local de training pentru angajaţii la distanţă, care a intrat şi în programul Microsoft pentru start-up-uri, a luat o finanţare de 0,1 mil. euro de la doi antreprenori locali şi un fond din Danemarca

teamlearning.ai, un start-up local de training pentru...

Autor: Adrian Seceleanu

16.12.2022, 00:06 68

Start-up-ul teamlearning.ai fondat de Robert Blaga - un specialist cu peste 10 ani de experienţă în dezvoltarea resurselor umane, a primit o finanţare de 100.000 de euro de la fondul de investiţii Accelerace din Danemarca şi de la doi antreprenori locali - Mihai Rotaru şi Mircea Căpăţînă - conform unui anunţ al companiei.

Fondat în 2020, teamlearning.ai este o platformă de învăţare colaborativă, dedicată companiilor care au angajaţi care lucrează la distanţă şi doresc să îşi extindă capabilităţile de training şi dezvoltare ale acestora. Platforma foloseşte inteligenţa artificială atât pentru crearea de conţinut, cât şi pentru analiza performanţei angajaţilor.

„În ultimii 10 ani, industria în care activăm a folosit constant aceeaşi tehnologie, însă trendurile arată că sunt necesare schimbări, adaptate vremurilor în care trăim. Prin investiţia pe care o primim, ne propunem nu doar să aducem în piaţă un produs bun, util companiilor, ci şi să schimbăm complet paradigma învăţării online.

Avem în plan extinderea în Europa de Vest, iar până la finele anului 2023 ne propunem ca prin intermediul platformei noastre să înveţe 200.000 de angajaţi“, a declarat Robert Blaga, fondatorul teamlearning.ai. „Am găsit un fondator român care să aibă impact la nivel regional şi internaţional într-o industrie cu potenţial, aşa că am decis să ne implicăm şi să profităm de această oportunitate. teamlearning.ai e una dintre acele idei care se vor dovedi cruciale în ce credem că va fi workspace-ul de mâine“, a declarat Mihai Rotaru, cunoscut pentru proiecte precum Clever Taxi şi UrbanAir.

O sesiune de curs pe platforma teamlearning.ai are durata de 30-60 de minute şi sunt implicate echipe formate din 4-7 angajaţi. Aceştia se întâlnesc online şi rezolvă împreună diverse provocări pe care compania din care fac parte le întâmpină, sub forma unor studii de caz, simulări şi exerciţii de echipă. Algoritmul AI evaluează abilitatea angajaţilor de a rezolva probleme similare şi în viaţa reală prin indexarea nivelului de încredere al acestora, angajamentul şi cunoştinţele lor. Până acum, produsul a fost utilizat de companii din 19 ţări cu ajutorul partenerilor locali. Printre participanţii la cursuri s-au numărat angajaţi de la companii precum Pfizer, Sony, Microsoft, PwC şi Continental Automotive.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO