Pentru finalul de an, Skin Media, distribuitorul oficial al japonezilor, estimează o piaţă în creştere valoric, dar în scădere ca număr de unităţi vândute.
Grupul Skin Media, distribuitorul oficial al companiei japoneze Nikon în România, a vândut echipamente foto/video profesionale în valoare de peste 100 mil. euro din 2007 până în prezent.
Segmentul aparatelor foto profesionale este singurul care a înregistrat creşteri în ultimii ani în care piaţa foto s-a redus constant din cauza exploziei vânzărilor de smartphone-uri care sunt echipate cu camera foto tot mai performante. „Am realizat vânzări de peste 100 milioane de euro de când am început distribuţia Nikon în România în urmă cu 8 ani”, a declarat Camil Perian, directorul general şi unul dintre acţionarii Skin Media. Grupul distribuie pe plan local televizoarele Toshiba, opt branduri de electrocasnice (Breville, Crock-Pot, Food Saver, Kuvings, Marcato, Oster, Sous Vide Supreme, VitaJuicer), produsele de îngrijire personală BaByliss şi propriul brand de dispozitive mobile - Utok.