Business Hi-Tech

Vânzările Nikon în România au depăşit 100 mil. euro până acum

Vânzările Nikon în România au depăşit 100 mil. euro...

Autor: Ioana Nita

15.09.2015, 00:05 245
Pentru finalul de an, Skin Media, distribuitorul oficial al japonezilor, estimează o piaţă în creştere valoric, dar în scădere  ca număr de unităţi vândute.
 
Grupul Skin Media, distribuitorul o­fi­­­­cial al companiei japoneze Nikon în Ro­­­­­mânia, a vândut echipamente fo­to/video profesionale în valoare de peste 100 mil. euro din 2007 până în pre­zent.
 
Segmentul aparatelor foto profe­sio­nale este singurul care a înregistrat creşteri în ultimii ani în care piaţa foto s-a redus constant din cauza exploziei vânzărilor de smartphone-uri care sunt echi­pate cu camera foto tot mai performante.   „Am realizat vânzări de peste 100 mi­lioane de euro de când am început distribuţia Nikon în România în urmă cu 8 ani”, a declarat Camil Perian, directorul general şi unul dintre acţionarii Skin Media. Grupul distribuie pe plan local televizoarele Toshiba, opt branduri de electrocasnice (Breville, Crock-Pot, Food Saver, Kuvings, Marcato, Oster, Sous Vide Supreme, VitaJuicer), produsele de îngrijire personală BaByliss şi propriul brand de dispozitive mobile - Utok.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO