Companii

Categoria de produse care a suferit în pandemie: suplimentele pentru activitatea sportivă au scăzut cu aproape 10% în valoare în 2020

Categoria de produse care a suferit în pandemie:...

Autor: Georgiana Mihalache

01.09.2021, 16:45 58

♦ Restricţiile de călătorie de la începutul pandemiei, dar şi măsurile de prevenţie ulterioare, când numărul de cazuri depăşea limita impusă au ţinut sălile de sport închise ♦ Produsele folosite pentru antrenamentele fizice au scăzut ca vânzări în 2020.

Pandemia de COVID-19 a „muşcat“ din vânzările la suplimentele sportive, de la proteine, până la suplimentele pentru problemele musculare sau pentru energie, care au scăzut în valoare până la 202 mil. lei în 2020, cu 10% mai puţin faţă de anul anterior, arată calculele ZF pe baza informaţiilor companiei de cercetare de piaţă Euromonitor International.

Până în 2019, această categorie de produse a crescut constant, astfel că în cinci ani evoluţia a fost de plus 50% în vânzări. Criza sanitară de anul trecut a adus însă vânzările pentru acest segment la nivelul anului 2018.

„Cele mai lovite categorii de produse în 2020 sunt cele de sport şi nutriţie şi cele pentru managementul greutăţii. Cererea pentru aceste produse a scăzut semnificativ în urma restricţiilor, care au dus la închiderea sălilor de sport“, potrivit analizei specialiştilor Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO