Companii

Chiriaş în City Mall despre vânzările sale: "Un dezastru"

Chiriaş în City Mall despre vânzările sale: "Un dezastru"
27.07.2010, 12:48 32

Potrivit datelor comunicate de către companii pentru BUSINESS Magazin, City Mall a avut în 2009 celmai mic număr de vizitatori dintre mall-urile din Bucureşti, deluat în seamă fiind însă şi faptul că proiectul are o suprafaţă mairedusă.

Chiriaşii care au rămas în cadrul mall-ului sunt nemulţumiţi derezultatele din primii ani. Dorin Catană, director general allanţului de farmacii Centrofarm, rezumă prima impresie dupădeschidere printr-un singur cuvânt: "Un dezastru". "Selecţia(chiriaşilor - n. red.) nu a fost una riguroasă, absenţachiriaşilor cu renume a fost cea care nu a generat traficulnecesar", spune directorul lanţului de farmacii, care numără 60 deunităţi, majoritatea în centre comerciale.

Acest nivel redus al traficului este suficient pentru uneledintre brandurile cunoscute din cadrul proiectului, precum Sprider."Sunt comercianţi care câştigă bani acolo, magazinele cunoscute.Din punctul meu de vedere, toate numele cunoscute îşi doresc sărămână în cadrul centrului comercial", afirmă consultantul RăzvanGheorghe, care recunoaşte totuşi că sunt şi magazine, "cam 5%, carestau degeaba acolo".

Noua repoziţionare a centrului comercial ar trebui să vizeze, capublic principal, tinerii şi comunitatea din zonă. "Este un mallpentru o comunitate, nu putem face din el un mall dominant; sunt şipuţini retaileri puternici care se extind", mai afirmă Gheorghe. Înplus, deschiderile Grand Arena şi mai ales a Sun Plaza, în aceeaşiparte de sud a Capitalei, au mărit considerabil concurenţa.


Citiţi mai multe despre povestea City Mall într-unamplu material disponibil pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO