Companii

Interviu. Ieva Kulberga, managing director Central and Eastern Europe, Miele: România are un potenţial similar de creştere şi dezvoltare cu Polonia. În ambele ţări estimăm o creştere a businessului de peste 10%. Nemţii au şi o fabrică de componente la Braşov, dar aceasta e operată separat

Ieva Kulberga, managing director Central and Eastern Europe, Miele: România este o piaţă foarte importantă pentru noi, e a treia din regiune ca vânzări după Polonia şi Cehia. Suntem prezenţi direct aici de 15 ani şi în această perioadă am avut creşteri constante de business.

Autor: Cristina Roşca

23.05.2024, 09:30 164

Grupul german Miele, activ în piaţa de electrocasnice de lux, are local activitate directă de retail şi distribuţie Pentru businessul de retail şi distribuţie, operat prin compania Miele Appliances, ţinta este de 20 mil. euro cifră de afaceri în acest an, faţă de 18 mil. euro în 2023.

România este a treia cea mai importantă piaţă ca vânzări pentru producătorul de electrocasnice de lux Miele, o afacere de familie cu sediul în Germania, după Polonia şi Cehia. Totuşi, din punctul de vedere al potenţialului şi al ritmului de creştere al businessului, piaţa locală este la vârful clasamentului, alături de Polonia, spune Ieva Kulberga, managing director Central and Eastern Europe, Miele.

„România este o piaţă foarte importantă pentru noi, e a treia din regiune ca vânzări după Polonia şi Cehia. Suntem prezenţi direct aici de 15 ani şi în această perioadă am avut creşteri constante de business“, explică executivul care coordonează de la Varşovia un total de opt pieţe, respectiv Polonia, Cehia, România, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Muntenegru (business condus din Serbia) şi Ucraina.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24