Companii

Mega Image şi eMAG renunţă la parteneriatul din comerţul alimentar online, dar merg înainte cu planurile individuale

Mega Image şi eMAG renunţă la parteneriatul din...

Autor: Cristina Roşca

30.07.2021, 00:06 448
♦ Ziarul Financiar a scris recent că eMAG pregăteşte un proiect ca alternativă online la supermarketuri, urmând să listeze 20.000 de bunuri alimentare ♦ Mega Image a dezvoltat în ultimul an, la rândul său, propriul magazin online, independent de parteneriatul cu eMAG, şi a investit chiar în depozite dedicate. Lanţul de supermarketuri Mega Image şi eMAG, cel mai puternic retailer online din România şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, renunţă la parteneriatul început în urmă cu opt ani privind magazinul online operat împreună. Parteneriatul a fost justificat de faptul că Mega Image trebuia să înţeleagă mai bine ce înseamnă online-ul, pe când eMAG avea nevoie să studieze comerţul alimentar de la un grup internaţional (grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize ce deţine Mega Image), experienţa sa fiind în alte arii ale retailului. Ambii jucători urmează să aplice astfel învăţămintele în proiecte separate. De altfel, ZF a scris recent că eMAG pregă­teşte un proiect ca alter­nativă online la super­mar­keturi, urmând să listeze 20.000 de bunuri alimentare de la producători români, pe care să le livreze ulterior, în timp scurt, către clienţi. Oficialii compa­niei nu au confirmat, dar nici nu au infirmat aceste informaţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO