Companii

Premieră în retailul românesc: Magazinele Angst vor fi rebranduite, printr-un parteneriat, cu franciza Carrefour Express

Premieră în retailul românesc: Magazinele Angst vor fi rebranduite, printr-un parteneriat, cu franciza Carrefour Express

Autor: Gabriel Razi

13.10.2011, 12:50 541

Reţeaua de magazine a producătorului de mezeluri Angst va fi rebranduită până la sfârşitul anului 2012 în Carrefour Market ca urmare a unui acord semnat de cele două companii.

"Toate cele 24 de magazinele Angst vor putea fi transformate în francize Carrefour Market. Nu are rost să ne grăbim să transformăm magazinele însă până la sfârşitul lui 2012 vom trebrăndui întreaga reţea", a explicat Sorin Minea, proprietarul Angst, un business de 44 de milioane de euro.

Producătorul de mezeluri Angst are o reţea de 24 de magazine în Bucureşti cu suprafeţe cuprinse între 150 şi 1.000 de metri pătraţi.

Pentru Carrefour acest parteneriat reprezintă intrarea pe segmentul magazinelor de proximitate. În prezent retailerul francez a ajuns pe piaţa locală să deţină un total de 60 de magazine - 23 de hipermarketuri şi 37 de supermarketuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO