Companii

Producătorul Cafea Fortuna ţinteşte afaceri de 40 mil. euro anul viitor

Marius Babătă, general manager Cafea Fortuna

Marius Babătă, general manager Cafea Fortuna

Autor: Mădălina Dediu Panaete

14.12.2017, 00:07 1476
Cafea Fortuna, cel mai mare pro­du­cător de cafea cu acţionariat româ­nesc, va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri de 169 mil. lei (37,5 mil. euro), în creştere cu 5,5% faţă de 2016, arată datele transmi­se de companie. „Majorarea cifrei de afaceri se da­to­rează creşterii anumitor bran­duri din portofoliu, diversificării ga­mei de produse, fapt ce a condus şi la o crestere de personal“, a declarat pen­tru ZF Marius Babătă, general manager Cafea Fortuna. El estimea­ză pentru anul viitor un rulaj de 180 de milioane de lei (circa 40 mil. euro). Businessul Cafea Fortuna a fost pus pe picioare în 1993 de Constantin Moroianu, 58 de ani, de profesie inginer în petrol şi gaze. Antreprenorul a intrat în busi­ness după ´90 şi a început mai întâi să facă comerţ având magazine mici, iar apoi a simţit potenţialul de a face afaceri cu cafea şi aşa a ajuns să des­chidă o fabrică. Cafea Fortuna s-a dezvoltat fără a avea bugetele de marketing de mi­lioa­ne de euro ale marilor multi­­na­ţio­na­le, iar abia anul trecut a în­ceput o cam­pa­nie impor­tan­­tă de comu­ni­­care. Cu toate că so­cietatea se adre­­sează abia acum publicului prin campanii de pro­movare, este singura com­pa­nie ro­mâneas­că pre­zentă în to­pul celor mai mari ju­cători de pe piaţa cafelei, într-o piaţă unde sunt prezente nume pre­cum Strauss (brandul Doncafe), Nestlé (Nescafé) sau JacobsDouwe Egberts (cafeaua Jacobs).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO