Companii

Relansarea grupului media OMG incepe prin consolidari de management

07.03.2008, 17:39 28

Agentia de media full-service Optimum Media Direction (OMD), parte a Omnicom Media Group Romania (OMG), si-a consolidat echipa de management la inceputul lunii martie, prin numirea ca managing director al lui Cristian Mucichescu.
Tot in prima saptamana a lunii martie s-au alaturat echipei OMD Bogdan Mincu si Cristi Lincu, primul ocupand functia de Media Planner in cadrul departamentului de Client-Service al OMD, iar cel de-al doilea pozitia de Research Manager al companiei.
"Schimbarile sunt legate pe de o parte de structura de management a OMD Romania, care este si principala agentie de media din portofoliul nostru, si pe de alta parte de modul in care am hotarat sa abordam piata locala. Planurile de relansare a grupului vizeaza o abordare mai agresiva a pietei de media locale pentru ca ne dorim sa intram cu OMD in topul agentiilor de media din Romania", spune Carmen Tanasie, CEO al OMG, grup care s-a lansat oficial pe piata locala in februarie anul acesta.
Cristian Mucichescu, 39 de ani, lucreaza in publicitate din 1997, cand si-a infiintat propria agentie, iar din 2002, a ajuns la Media Direction, unde s-a ocupat de conturile media ale unor companii precum PepsiCo, Lukoil, Supreme Chocolat (brandurile Primola, Novatini) si Unicredit.
In 2007, cifra de afaceri a OMD a fost de aproximativ 17,1 mil. euro, iar pentru acest an Carmen Tanasie estimeaza o crestere de 25-30%. Principalii clienti ai OMD sunt Alpha Bank, Bosch, Citroen, Henkel, McDonald's, Ruukki si Walmark.
Actionarii OMG Romania sunt agentiile de publicitate DDB Bucharest (50%) si TBWA/Merlin Bucharest (50%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO