Retail&Agrobusiness

Brandul de modă Colin’s, spre 25 de magazine până în 2016

Brandul de modă Colin’s, spre 25 de magazine până...

Autor: Cristina Rosca

31.05.2015, 16:49 1163
Retailerul turc de modă Colin’s, intrat direct pe piaţa locală în 2011, vrea să ajungă la 25 de magazine în România până la finalul anului viitor faţă de şapte în prezent. Compania a deschis săptă­mâna trecut cea de-a şap­tea unitate din Ro­mâ­nia în centrul co­mercial Plo­ieşti Shopping City, dez­vol­tat de sud-afri­canii de la NEPI îm­preună cu Car­re­four Pro­perty. Ma­ga­zinul Colin’s mă­soară 600 de metri pă­traţi şi a nece­si­tat o in­ves­tiţie de 450.000 de euro.
 
„Deschiderea maga­zi­nu­lui repre­zintă un pas im­portant în strategia de dez­voltare a brandului din următorii doi ani, ce îşi propune extinderea în centre co­merciale de interes strategic care oferă trafic şi vizibilitate crescute (…). Ne pro­punem ca până la sfârşitul lui 2016 să in­vestim 20 mil. dolari în România şi să extindem reţeaua până la 25 de unităţi“, a declarat Alparslan Varol, coun­try manager al Colin’s. Pe lista vi­itoa­relor oraşe vizate de retailer se nu­mă­ră Bucureştiul, Timişoara şi Constanţa.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro