Retail&Agrobusiness

Coca-Cola România a numit un nou director de marketing, cu o experienţă de 15 ani în cadrul companiei

Miruna Smeureanu, marketing director Coca-Cola România şi Moldova

Miruna Smeureanu, marketing director Coca-Cola România şi Moldova

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.03.2017, 00:05 3921
Coca-Cola România şi Moldova a numit-o pe Miruna Smeureanu, un manager cu o experienţă de 15 ani în cadrul sistemului Coca-Cola, în funcţia de marketing director. Ea o înlocuieşte pe Nicoleta Eftimiu, care a fost promovată în funcţia de  franchise country manager al Coca-Cola România şi Moldova.
 
Anterior, Miruna Smeureanu a ocupat funcţia de public affairs & communi­cations manager în cadrul companiei. Ea deţine o di­plo­­mă de licen­ţă la Aca­de­mia de Studii Eco­no­mice din Bucu­reşti şi un mas­ter în trans­port şi finan­ţe, obţinut la City Univer­sity, în Londra.
 
În România, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietara mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Gigantul are în portofoliu branduri precum Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO