Retail&Agrobusiness

Massimo Paronitti, De’Longhi România: Piaţa va fi dificilă, dar 2023 va fi încă un an de creştere pentru noi

Massimo Paronitti, De’Longhi România: Piaţa va fi...

Autor: Cristina Roşca

19.04.2023, 00:07 742

Grupul italian este activ pe piaţa electrocasnicelor mici, având în portofoliu produse precum espressoare şi blendere.

În 2022, divizia comercială a De’Longhi în România a obţinut o creştere de 9% a vânzărilor faţă de anul anterior, iar trendul ascendent este de aşteptat să continue în pofida faptului că piaţa va avea de traversat o perioadă dificilă, cu scăderi de volume şi plusuri în valoare susţinute exclusiv de scumpiri.

„Potrivit datelor noastre, piaţa espressoarelor a crescut cu 8% în valoare, în timp ce a scăzut cu 3% ca volum. Segmentul produselor pentru prepararea mâncă­rurilor a rămas la performanţele anului 2021 atât ca volume, cât şi ca valoare. Pentru divizia comercială a De’Longhi Romania, 2022 a fost încă un an de creştere; cel mai bun de la crearea acestei divizii (în 2018 – n. red.),  cu un plus 9% faţă de 2021“, spune Massimo Paronitti, general manager al diviziei comerciale De’Longhi România & Ungaria.

Grupul italian are în România activităţi de producţie şi de import şi distribuţie. Tot businessul este operat pe o singură firmă, De’Longhi România. Totuşi, activitatea comercială şi cea de producţie sunt diferite şi sunt administrate separat, având fiecare management dedicat.

„Pentru electrocasnicele mici (segmentul pe care activează DeíLonghi ñ n.red.), va fi un an de tranziţie, cu volume estimate în scădere, dar valoarea medie a cheltuielilor va creşte. Deşi piaţa va fi dificilă, va fi încă un an de creştere pentru noiî, spune executivul italian.



 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO