Companii

Şeful hotelului Caro: Am primit 600 de CV-uri pentru un post de director de vânzări

Octavian Lazăr, managerul hotelului Caro din Capitală: Credem că în momentul de faţă trebuie să avem un director de vânzări foarte bun, mai ales că pe zona de business există potenţial mare

Octavian Lazăr, managerul hotelului Caro din Capitală: Credem că în momentul de faţă trebuie să avem un director de vânzări foarte bun, mai ales că pe zona de business există potenţial mare

19.08.2010, 23:45 251

Familia Lazăr, care deţine cu pachet majoritar complexul dehoteluri Caro din Capitală, caută un director general şi undirector de vânzări pentru unităţile hoteliere ce operează 216camere clasificate de la două la patru stele.

"Căutăm să aducem un suflu nou hotelului şi să consolidăm echipape partea de vânzări. Până acum, eu mă ocupam atât de partea devânzări, cât şi de cea de conducere", a declarat Octavian Lazăr,managerul hotelului Caro din Capitală.

Hotelul a avut anul trecut o cifră de afaceri de 2,5 milioane deeuro, în scădere cu 37,5% faţă de anul anterior.

Octavian Lazăr spune că vor avea loc câteva schimbări la nivelde management al hotelului şi că, în cazul în care va găsi uncandidat bun pentru postul de director general, va continua să seimplice pentru o perioadă în administrarea hotelului.

Pachetul majoritar de acţiuni la complexul Caro, care s-adezvoltat începând cu anul 1999, este deţinut de familia Lazăr, cupeste 60% din titluri, alături de un partener francez, cu circa30%, diferenţa fiind în posesia altor acţionari minoritari.

"Credem că în momentul de faţă trebuie să avem un director devânzări foarte bun, mai ales că pe zona de business existăpotenţial mare", a spus el. Deşi anunţul pentru postul de directorde vânzări a adunat peste 600 de CV-uri, Octavian Lazăr spune că areuşit să facă o mică cercetare de piaţă în rândul potenţialilorcandidaţi prin acest anunţ, însă nu a găsit încă persoana potrivităpentru această poziţie.

Complexul hotelier Caro a încheiat primele trei luni ale anuluicu o cifră de afaceri în scădere cu 5%, până la circa 570.000 deeuro. Şeful Caro a spus că în primul semestru al anului hotelul aavut o cifră de afaceri în uşoară creştere, fără a preciza însă lace nivel a ajuns.

"Gradul de ocupare al hotelului a crescut cu 25 de puncteprocentuale faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", a menţionatel, adăugând că au fost ocupate mai mult de 40% din camerelehotelului în primele şase luni ale anului. Segmentul de cazaregenerează 57% din veniturile totale ale hotelului, în timp cepartea de food&beverage aduce 20%, iar restul de încasăriprovin din alte activităţi.

Concurenţa pe piaţa hotelieră din Capitală este foarte mare, încondiţiile în care sunt până la 11.000 de camere în hoteluri,potrivit unui raport al companiei de consultanţă imobiliară CBRichard Ellis Eurisko (CBRE). Mai mult, în Bucureşti predominăturismul de business, cel de leisure fiind aproape absent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO