Cei mai importanţi manageri şi antreprenori au fost permanentîn atenţia întregii prese de business din România. Argumentuleste evident şi imediat.
De la middle-manageri la consultanţi şi mici afacerişti, toatălumea era interesată - fie că economia/consumul creştea sau,dimpotrivă, se prăbuşea - să descopere indiciile din spateledeclaraţiilor unor oameni de afaceri precum Ion Ţiriac sau DinuPatriciu, ale bancherilor care conduc grupuri precum BCR,BRD, ING sau ale şefilor locali ai multinaţionalelor precumP&G, Vodafone, sau Unilever.
Revista BUSINESS Magazin asintetizat 300 dintre cele mai importante filozofii de afaceriale managerilor, antreprenorilor şi autorităţilor cu careredactorii publicaţiei au discutat pe parcursul celor 300 deediţii de la apariţia sa pe piaţă în urmă cu şase ani.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels