Media & Advertising

"Jumatatea" de reclama Connex, o provocare semnata Headvertising

26.03.2004, 00:00 11



Headvertising a semnat creatia pentru cea mai recenta campanie promotionala Connex, venind cu un concept de comunicare provocator: "Ne-ajunge si jumatate de reclama ca sa convingem consumatorul".



Pornind de la oferta in sine, care consta in reducerea preturilor la jumatate, echipa creativa Headvertising, formata din: Ciprian Tudor - Copywriter, Dana Niculescu - Account, Gabi Lungu - Art Director, a propus dramatizarea cea mai simpla a beneficiului, adica realizarea unei jumatati de reclama!



Realizat de regizorul Sergiu Roman si produs de Multimedia Est, spotul video este efectiv vizibil doar pe jumatate din micul ecran; ceea ce a fost valabil si la filmari, cand regizorul a lipit amuzat un carton pe jumatate din monitor.



"Cu siguranta nu e o reclama obisnuita, dar este una amuzanta si onesta, care isi face bine treaba la nivelul comunicarii mesajului: reducem totul la jumatate", a declarat Ciprian Tudor. "si pentru ca multa lume e deja foarte curioasa, exista posibilitatea ca la sfarsitul flightului de media, sa existe cateva difuzari in care sa aratam si ce se intampla in cealalta jumatate a ecranului", a mai spus el.



Campania se desfasoara pana pe 16 aprilie, pe tv, radio, in presa si in magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO