Media & Advertising

Scala JWT promoveaza "pusculita" Bancpost

04.11.2005, 14:31 18

Bancpost a incredintat agentiei de publicitate Scala JWT campania pentru noul cont de economii, la putin timp dupa campania pentru creditul imobiliar.

Pentru aceasta campanie, Scala JWT a executat un spot TV si machete de presa, campanie online si materiale informative. Spotul TV este difuzat pe noua canale TV cu executii de 35 si 18 secunde.

"Contul de economii este foarte flexibil si ajuta oamenii sa faca economii. Asta ne-a condus la reprezentarea vizuala a produsului sub forma unei pusculite vii", a explicat echipa Scala JWT conceptul creativ.

Spotul TV a fost regizat de Marco Schillaci. Casa de productie care a organizat intreg proiectul in mai putin de zece zile a fost Saga Film. Coloana sonora este hit-ul "Haffannah", al African Simon.

Echipa Bancpost care a lucrat la acest proiect este formata din: Mariana Iosif - Marketing Director Bancpost si Valentin Luminos - Marketing Coordinator Bancpost.

Echipa Scala JWT care a realizat campania este formata din Bogdan Gheorghiu - Creative Director si Irina Tomsa - Senior Copywriter, Vilma Ignat - Client Service Director, Gabriela Marcu - Account Director, Ilinca Dumitrescu - Audio-Video Production Director si Adela Smeu - Media Manager.

Scala JWT a fost creata in 1996 si face parte din reteaua JWT, care este cel mai mare grup de comunicare din lume, prezent in 87 de tari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO