ZF 24

Ce companii au angajat 9.000 de oameni care să „consilieze“ prin telefon clienţii multinaţionalelor

Ce companii au angajat 9.000 de oameni care să...

Autor: Corina Mirea

03.07.2013, 19:55 329

Cele mai mari 20 de companii care acti­vează în industria de call center de pe piaţa locală au avut afaceri cumulate de aproape 123 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu circa 24% fa­ţă de anul precedent, arată datele centralizate de ZF pe baza informaţiilor furnizate de Registrul Co­merţului şi Ministerul de Finanţe. Statistica a fost realizată după bilanţurile depuse de companii pen­tru perioada 2011-2012 în funcţie de codul CAEN 8220 – activităţi ale centrelor de inter­mediere telefonică (call center).

În 2012, aceleaşi companii aveau un efectiv me­diu de personal de aproape 8.900 de angajaţi, iar în ultimul an cei mai mari 20 de jucători din industria de call center au angajat împreună peste 700 de oameni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO