ZF 24

Reteaua de magazine de electro-IT Flanco se repozitionează pe piată şi intră pe segmentul de discount, urmând ca 11 magazine să fi relansate în 2024 sub numele Flanco Smart Discounter

Reteaua de magazine de electro-IT  Flanco se...

Autor: Roxana Rosu

11.04.2024, 13:15 2934

Reteaua de magazine de electro-IT  Flanco se repozitionează pe piată şi intră pe segmentul de discount, redenumindu-se Flanco Smart Discounter, urmând ca 11 magazine să fi relansate în 2024 sub noul concept.

“Clientul de azi este tot mai educat şi sofisticat în alegerea serviciilor şi produselor care să răspundă relevant tuturor nevoilor sale – de preţ, de calitate, de simplitate, de relaţionare şi accesibilitate în achiziţie”, spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco. “Astfel, am decis să răspundem acestor cerinţe printr-un nou tip de experienţă de retail, capabilă să îi ofere clientului satisfacţia unui «deal» bun, de neratat, şi acces rapid la tehnologie.”

Conceptul va fi lansat în magazinul reamenajat din AFI Cotroceni, vineri, 12 aprilie.

Retailerul va desfăşura în acest an un amplu proces de rebranding în 10 dintre cele mai importante magazine ale sale.

În anul 2025, compania vrea să extindă procesul de rebranding la alte 70 de magazine ale reţelei, urmând ca în 2026 toate punctele de vânzare să funcţioneze sub noua identitate.

“Diferenţa între «reducere» şi «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur şi simplu, preţul, afectând percepţia de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount. Un smart discount este o ofertă inteligentă atât pentru client, care obţine un produs de calitate la cel mai bun preţ al pieţei, cât şi pentru noi, care urmărim eficienţa operaţională. În plus, pe lângă discounturile imbatabile, clienţii vor găsi întotdeauna în magazinele noastre servicii de top şi o relaţionare de calitate cu Specialiştii în Discounturi de la Flanco, care îi vor sfătui ce şi când să cumpere, pentru a avea numai de câştigat”, explică Dragoş Sîrbu.

Noua poziţionare, precum şi noua identitate a brandului au fost realizate în colaborare cu agenţia specializată în consultanţă şi design de brand, Brandient.

Flanco are peste 1.500 de angajaţi şi o reţea de 157 de magazine, aflate în 113 oraşe ale României, plus magazinul online, flanco.ro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels