ZF 24

VentureConnect: România este ţara cu multe idei bune, dar care nu sunt puse în practică

Autor: Luciana Georgescu

11.07.2014, 00:06 524
Antreprenorii care caută finanţare pentru diverse start-up-uri ar trebui să aibă în ve­dere o serie de lucruri intangibile, precum ca­nalele de marketing, experienţa in­ves­tito­ri­lor în domeniu şi întreaga reţea care poate ajuta compania să devină com­pe­ti­tivă, şi nu doar sumele de bani care intră în com­panie, a declarat la ZF Live Ana Maria Andronic, cofondatoarea fundaţiei VentureConnect.
 
„Lucrurile intangibile care contribuie la va­loarea companiilor reprezintă de fapt cel mai mare câştig al antreprenorilor care obţin fi­nanţare“, a spus Andronic.
 
Un număr de 10 firme şi antreprenori - re­pre­zentând start-up-uri sau companii cu vechi­me pe piaţă - au încercat luni, 7 iulie, să atra­gă interesul investitorilor din România şi străinătate în cadrul celei de-a noua ediţii a VentureConnect, un eveniment care pune fa­ţă în faţă antreprenori din IT şi online cu investitori.
 
Mario Vasilescu, CEO şi cofondator Rewordly, prezent şi el la ZF Live, este de păre­re că România este o ţară cu multe idei bu­ne, care însă nu sunt puse în practică din cau­za numărului insuficient de resurse. „O idee care nu este pusă în practică rămâne doar o idee. Un start-up presupune 80% exe­cuţia ideii.“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO