Antreprenorii care caută finanţare pentru diverse start-up-uri ar trebui să aibă în vedere o serie de lucruri intangibile, precum canalele de marketing, experienţa investitorilor în domeniu şi întreaga reţea care poate ajuta compania să devină competitivă, şi nu doar sumele de bani care intră în companie, a declarat la ZF Live Ana Maria Andronic, cofondatoarea fundaţiei VentureConnect.
„Lucrurile intangibile care contribuie la valoarea companiilor reprezintă de fapt cel mai mare câştig al antreprenorilor care obţin finanţare“, a spus Andronic.
Un număr de 10 firme şi antreprenori - reprezentând start-up-uri sau companii cu vechime pe piaţă - au încercat luni, 7 iulie, să atragă interesul investitorilor din România şi străinătate în cadrul celei de-a noua ediţii a VentureConnect, un eveniment care pune faţă în faţă antreprenori din IT şi online cu investitori.
Mario Vasilescu, CEO şi cofondator Rewordly, prezent şi el la ZF Live, este de părere că România este o ţară cu multe idei bune, care însă nu sunt puse în practică din cauza numărului insuficient de resurse. „O idee care nu este pusă în practică rămâne doar o idee. Un start-up presupune 80% execuţia ideii.“