Auto

Christophe Dridi, Renault: Capacitatea uzinei de la Mioveni încă poate creşte la 400.000 de unităţi anual, dar întâi trebuie să avem componentele pentru 350.000

Christophe Dridi,

Christophe Dridi,

Autor: Bogdan Alecu

18.10.2022, 00:07 539

Uzina Dacia de la Mioveni rămâne "în cărţi" pentru creşterea capacităţii de producţie de la 350.000 la 400.000 de unităţi, însă deciziile în acest sens sunt amânate de problemele de pe lanţul de aprovizionare cu componente care frânează în continuare producţia.

„Lipsa componentelor rămâne o problemă pentru constructorii auto, motiv pentru care investiţii în creşterea capacităţii de producţie nu pot avea loc acum. În acest moment nu se pot produce suficiente maşini pentru câte există cerere din cauza acestor probleme. În acest moment sperăm ca creşterea capacităţii de producţie de la Mioveni să rămână în plan, să fie doar amânată şi nu anulată“, a spus Christophe Dridi, care de la 1 ianuarie 2021 a preluat responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia şi Maroc, în funcţia de VP Global Access Industry şi VP Industry Dacia.

Astfel, Dridi conduce în­treaga gamă entry pentru Europa şi va gestiona nu doar uzina de la Mioveni, ci şi cele două din Maroc - Tanger şi Casablanca.

Anterior el a fost preşedinte şi director general al Automobile Dacia, iar în mandatul său a demarat investiţia de 100 mil. euro în extinderea producţiei uzinei, dar care a fost pusă pe "hold" la început de 2020, înainte de izbucnirea pandemiei.

Denis Le Vot, CEO-ul mărcii Dacia declara luna trecută faptul că planul ca Dacia să ajungă la o producţie totală de 1 mil. maşini anual - în România şi Maroc rămâne în picioare.

Miza este de a atrage la Mioveni producţia viitorului Bigster, alături de Duster şi Jogger care deja sunt asamblate în România. Următoarele modele aşteptate în gama Dacia sunt noul Duster, cel mai probabil în 2024 urmat de Bigster în 2025.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO