„Putem caracteriza anul 2023 ca fiind mai bun decât 2022, în pofida faptului că am avut creşteri importante de costuri, inflaţie mare şi o situaţie destul de dificilă în apropiere de graniţe. În pofida prelungirii problemelor din 2022, în acest an, lucrurile s-au mai aşezat, au fost mai previzibile, astfel că am putut pune în aplicare strategia de investiţii planificată, în plus, am reuşit să finalizăm o investiţie care nu era în planul iniţial: hubul internaţional de la Arad. Interesul sellerilor internaţionali pentru piaţa românească este o tendinţă care s-a transformat în certitudine, în 2023”, spune Adrian Mihai, CEO şi cofondator FAN Courier.
Interesul comercianţilor internaţionali a determinat compania de curierat să investească 4 milioane euro în hubul din Arad, dedicat exlusiv e-commerce-ului. Anul acesta, bugetul total al companiei de curierat a fost de circa 35 milioane euro.
La creşterea veniturilor companiei a contribuit şi avansul e-commerce-ului, care a rămas şi în acest an un motor de creştere pentru piaţa de curierat.
„Datele ne arată că, în acest an, creşterea semnificativă a e-commerce-ului a fost susţinută puternic de vendorii din afara României care au generat volume cu 20-25% mai mari, faţă de vendorii locali”, mai spune Adrian Mihai.
Pentru 2024, FAN Courier estimează un avans de 15%. Mai mult, compania a demarat lucrările pentru extinderea şi modernizarea depozitului de la Ştefăneştii de Jos, proiect care va fi finalizat în 2024.