Auto

Topul jucătorilor de pe piaţa de uleiuri de motor, o industrie de 230 mil. euro

Topul jucătorilor de pe piaţa de uleiuri de motor, o...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

23.10.2018, 00:05 1549

Producătorul britanic Castrol a dus brandul cu acelaşi nume de uleiuri de motor în 78% din magazinele şi service-urile specializate din România, arată datele companiei de cercetare Vektor Marktforschung.

Piaţa de uleiuri de motor s-a ridicat anul trecut la 235 de milioane de euro, având o creştere de 8,8% în valoare faţă de anul precedent. Al doilea cel mai mare jucător de pe această piaţă este Mobil 1, brand realizat de grupul petrolier american ExxonMobil. Acesta se află în 67% din magazinele specializate şi din service-uri. Vektor Marktforschung nu ia în calcul lanţurile de benzinării. Podiumul este completat de Elf, brand produs de grupul petrolier francez Total.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO