Cele mai vândute modele rămân SUV-urile Volvo XC40, Volvo XC60 şi Volvo XC90 ce reprezintă 77% din volumul total.
Cele mai mari creşteri versus 2018 au fost înregistrate de modelul XC40 care a ajuns la 202 unităţi (57%) şi de modelul S90 - 43 unităţi (231%).
Cel mai vândut model electrificat este noul XC90 care reprezintă 48% din vânzări.
La finalul lunii noiembrie 2019 motorizarea T8 Twin Engine se află prima în topul celor mai vândute motorizari plug-in din tot segmentul premium şi pe locul doi în topul celor mai vândute motorizări plug-in electric, conform statisticilor APIA.
Deşi segmentul de maşini premium din România înregistrează o uşoară scădere la finalul lunii noiembrie 2019, brandul Volvo a înregistrat o cotă de piaţă în creştere ce atinge acum 9,29%.
Compania Volvo Cars a înregistrat la nivel global, pentru al 6-lea an consecutiv un record de vânzări în 2019 de 705,452 autoturisme vândute şi o creştere de 9.8% comparativ cu 2018. Este pentru prima dată în istoria companiei când se depăşeşte pragul de 700.000 de autoturisme.