Bănci și Asigurări

BRD a ajuns la 160.000 de utilizatori de mobile banking

BRD a ajuns la 160.000 de utilizatori de mobile banking
08.09.2015, 00:00 170

BRD, a doua bancă din sistem în funcţie de mărimea activelor, a ajuns la finele lunii iulie la 160.000 de utilizatori ai serviciului mobile banking. În primele şapte luni, utilizatorii au generat peste 430.000 de tranzacţii în aplicaţie, în creştere cu o cincime faţă de întreg anul 2014, valoarea tranzacţiilor fiind în acelaşi interval cu 60% mai mare faţă de cea înregistrată în decembrie anul trecut.

Reprezentanţii bănci nu menţionează în comunicat care este valoarea nominală a tranzacţiilor prin serviciul de mobile banking. „Operaţiunile ordonate cel mai frecvent de utilizatorii serviciului de mobile banking sunt plăţile interne (între conturile proprii), urmate de plata facturilor de utilităţi. Un utilizator activ BRD accesează serviciul de mobile banking în medie de 16 ori pe lună, media lunară a tranzacţiilor fiind de patru tranzacţii per client, iar rata de utilizare de 35%.

Cei care accesează cel mai frecvent serviciul sunt utilizatorii de telefoane inteligente bazate pe sistemul iOS, urmaţi de posesorii de smart-phone-uri bazate pe sistemele de operare Windows şi Android”, potrivit reprezentanţilor băncii. BRD are aproximativ 2,2 milioane de clienţi şi o reţea de 845 de unităţi. A doua bancă din sistem are 2,2 milioane de carduri emise şi o reţea de acceptare de 26.000 de POS-uri şi circa 1.500 de bancomate.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO