Bănci și Asigurări

CEC Bank vrea să lanseze un sistem pentru procesarea instrumentelor de debit cecuri şi bilete la ordin în format digital. Şi vrea să aducă pe piaţă o nouă metodă de transfer de bani - transferul prin generarea unui cod QR de pe telefon -, astfel că persoana poate scoate suma trimisă de la un ATM, cu acest cod

CEC Bank vrea să lanseze un sistem pentru procesarea...

Autor: Mircea Nica

23.11.2023, 00:05 142

♦ Am rămas singura bancă din România care are în continuare o reţea de peste 1.000 de unităţi ♦ Avem o creştere de 48% la echipamentele ATM şi MFM, acele bancomate. Avem deja 1.300 de echipamente noi de ultimă generaţie unde poţi face depuneri de numerar, retrageri de lei şi euro. Păstrăm un echilibru din punct de vedere reţea, facem omnichannel banking şi prin online ♦ CEC Bank lucrează şi la operaţionalizarea unui sistem pentru procesarea instrumentelor de debit cecuri şi bilete la ordin în format digital,  a spus Mugur Podaru, director Direcţia Operaţiuni la Distanţă, CEC Bank, în cadrul conferinţei ZF Investiţi în România, la Craiova.

CEC Bank, a patra cea mai mare bancă după active, are în dezvoltare un mecanism prin care oferă o nouă soluţie de transfer de bani prin generarea unui cod QR cu telefonul, a spus Mugur Podaru, director Direcţia Operaţiuni la Distanţă, CEC Bank, în cadrul conferinţei ZF Investiţi în România, organizată de ZF în parteneriat cu CEC Bank la Craiova.

„Păstrăm un echilibru din punct de vedere reţea, facem omnichannel banking şi prin online. Investim în partea de internet şi mobile banking. Avem acum o platformă care permite interconectarea cu sistemele contabile ale firmelor şi plăţile sunt făcute automat cu autorizare în flux continuu. Acum lucrăm la un mecanism prin care poţi să acoperi funcţii de transfer de bani. Adică generezi cu telefonul un cod QR, îl trimiţi altcuiva, se duce la un ATM al băncii şi scoate bani“, a explicat Mugur Podaru.

El a mai adăugat că banca a investit şi continuă să investească în tehnologie, dar în acelaşi timp îşi păstrează amprenta teritorială.

„Am rămas în continuare singura bancă din România care are în continuare o reţea de peste 1.000 de unităţi. Avem o creştere de 48% la echipamentele ATM şi MFM, acele ban­co­­mate. Avem deja 1.300 de echipamente noi de ultimă gene­raţie unde poţi face depuneri de numerar, retrageri de lei şi euro. Deci, banca se preocupă atât de amprenta în teritoriu, cât şi de derularea activităţii aproape de clienţi, indiferent că vorbim de online sau de prezenţa fizică tradiţională în unităţile băncii“, a mai completat Mugur Podaru.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO